im using macro recorder, but it doesn't work on AK tab.
but, when i try to use macro to other program, it work perfectly. is there anythin i should do to make macro work for AK...?
btw..
im use windows 7 32bit.
i've set macro as admininstrator.
i've make other account as administratos but still didn't work
[Selling] Aura Kingdom Closed Beta Key 01/12/2014 - Trading - 8 Replies Hey there, selling keys for Aura Kingdom (Aeria games). The closed beta starts 23-12-13 (today as of this topic). Selling them for €5 each. I'll go first if you're trusted. If not, you go first. Don't waste my time.
[Selling] Aura Kingdom Closed beta Key 12/29/2013 - Trading - 1 Replies open beta releasedate today so i close now xD
Metin2.us FREE KINGDOM LEVEL 54er KK AURA P, KR G10 02/24/2011 - Metin2 Trading - 7 Replies Auf dem Acc ist noch ein Ninja, Level 55 und ein Level 35er Map2 Farmer, Aura+KR M1(Low TP Zeug auf dem Screen).
Dazu gibts noch eine Kritschami, level 51 30%+ Buffs(Verheiratet, 100% Liebespunkte). Der 54er hat Aura P und KR G10, vll demnächst schon P, hat für den Level ein hammer EQ, geht PVM ab wie ein Monster, Spinne, Neuni vom Boden. Level 85er Metins gehen sehr schnell runter^^.
PvP gehts auch klar, da es auf .US nicht so viele Deffer gibt^^.
Macht Angebote, bevorzuge jedoch...