i have a stupid problem .. when i trying connect to the game i use autoaoconnector and when its log in before shows the character its just exit the game..
plz help me i want play in this server ..
sry i have bad english :P
[help]problem mit connect 11/12/2010 - Metin2 Private Server - 1 Replies Hallo. Ich möchte bis 2010 Clients an einen Server verwenden, aber ich habe nicht ... Ich kann nur auf dem lokalen Server gehen. Und am Eingang des Hash geschrieben - Fehler. Wenn ich zu einem nicht gehen - lokalen Server, ich war warfen der Kunde bei der Auswahl des Charakters. Du könntest mir helfen?
ZSCZ CONNECT PROBLEM 11/07/2010 - SRO Private Server - 1 Replies I CANT CONNECT TO ZSZC :(
When i try to connect it says Server is Full, 5 try's later it says "Requesting User Information" 1 sec. later i get disconnect.
Can you help me?
Connect problem 09/18/2010 - Metin2 Private Server - 5 Replies Ich habe volgendes problem und zwar ich habe einen eigenen P server ...... ich komme drauf ! Jedoch wenn mien kumpel connecten will steht bei ihm ..... ist offline also mein server !
Bitte um hilfe :confused:
Problem with Sro DB Bot for ZSCZ 06/19/2010 - SRO Private Server - 0 Replies hello,
When I click on the crack of the bot appears to me this error:
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The
http://up203.siz.co.il/up1/rwwjlenkmxxz.bmp
This error also occurs to me I try to click Lodear of the bot.
what to do ?