Hey Guys Elite here
I have a little Problem -
I allready had some Test Accounts for our Server
i Delet them all yesterday and "Fill" the Fields with New
Accounts ( ID ) + (PW /MD5)
Now i Start all what i need (Server Online)
Give in Id+ Pw and Nothing Happens only
Login problem back to login screen 06/15/2020 - Metin2 Private Server - 4 Replies Hey guys i have a problem with my server (its dns) when i login i select my char and i login normaly but when my friend try to login he login normaly he select the char and then he go back to login screen and the problem is i dont know is on client or in server.
if anyone know pls help me i have done alot of work on those server files.
sorry for my bad english
and HAPPY NEW YEAR :D
Vermiete VServer mit Admin Login für Bots für 1 Monat [S] Paypal 09/24/2012 - Browsergames Trading - 0 Replies Hallo,
Da Altay und ich für unseren Botting Service einen neuen Server gekauft haben und die Kündigungsfrist des alten für nächsten Monat abgelaufen ist, möchte ich ihn vermieten. Er hat 512 MB Arbeitsspeicher und hat Windows installiert (Alle Browsergamebots laufen drauf).
Ich suche 440 e*gold, 10 Euro Paypal und zur Not Paysafecard.
Einfach per PN oder bei Skype melden (flayrender.kbot)
Flay
VServer Problem!! 01/11/2012 - Technical Support - 8 Replies Hallo Com...
Ich und mein Kumpel haben heute ein VServer bei Webtropia
gemietet..Lief alles wunderbar..
Dann hab ich mich eingeloggt und wollte dann auf die phpadmin webside
aber ich bekomm immer nur ne error meldung und zwar
Fehlerzusammenfassung
HTTP-Fehler 500.0 - Internal Server Error
C:\inetpub\php\php-cgi.exe - Der FastCGI-Prozess wurde unerwartet abgebrochen.