Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online > SRO Private Server
You last visited: Today at 23:41

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



i have a problem in my own server files

Discussion on i have a problem in my own server files within the SRO Private Server forum part of the Silkroad Online category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 569
Received Thanks: 109
i have a problem in my own server files

guys, i get this error when i start my SR_GameServer file



could someone say the solution please
Blue-Phoenix is offline  
Old 05/30/2014, 09:21   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 250
Received Thanks: 23
Did you DELETED the EU JOBS?

Just disable them, dont delete them.

If that does not work, just get them outta your shops. so noone can buy them.
killerflood is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Problem with server files, need some help here
05/02/2012 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hey everyone, Well, after renting a root server i downloaded and installed: http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-g uides-strategies/1813908-tr-files-7-flaten-catacom bs-map-9.html problem is now, when i try to login: http://i.imgur.com/WctY3.png I guess the server starts normally without problems, but it say's it's online;
Server-Files Problem
12/24/2011 - Metin2 Private Server - 4 Replies
Hallo und Guten Morgen Epvp (: Ich wollte fragen ob mir einer helfen kann wie man die Antasia2 files von Kay331 in seinen selbst erstelltn leere platte files einfügen kann ? Es were sehr hilfreich wen mir einer helfen kann..
Problem mit server files
02/15/2011 - Metin2 Private Server - 5 Replies
Hay leute ich bins nochmal das ist nun echt mies ich benutze neon blue client 4.0 und habe die server files von apfelkern auf meinem server so wen ich mit nen ninja mache habe ich inventag voller kingrüssis bonis üäcken giftis mit steinen und bonis drinne und habe ne part an und nen ssp alles mit steinen und geswitchen bonis das passiert auch bei schamane sura kreiger abundzu habe ich glück und es passiert nicht aber dan ahbe ich ganzes inventar voller potts und ich erhalte keien quest das...
Server files Problem
01/12/2011 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo ich hab mir ein server gemacht aus diesen files vom video Und ehm sind die Raven files nich alt? Und wie kann man es dann zu 2010 "Patchen*
Problem mit den Server files
09/29/2010 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Hallo, Ich kann die Server Files von Profizocker14 nicht Starten es kommt nur: Serverfiles_v2_by_Profizocker ist keine zulässige Win32- Anwendung. Hat jemand eine Lösung wie ich das Beheben kann =? lg flashweed



All times are GMT +2. The time now is 23:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.