Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online > SRO Private Server
You last visited: Today at 11:50

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Windows 2008 web edition ?

Discussion on Windows 2008 web edition ? within the SRO Private Server forum part of the Silkroad Online category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 50
Received Thanks: 5
Windows 2008 web edition ?

Hello,
I have a question, whether it is run Vsro files on windows 2008 web edition?
Rucer is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Visual C++ 2008 Express Edition Problem
10/04/2011 - .NET Languages - 1 Replies
Hey e*pvpers, Ich habe Visual C++ 2008 Express Edition auf dem PC. Wenn man ein Programm debuggt aber Fehler enthalten sind, dann fragt das Programm ja nach ob man den letzten fehlerfreien Build ausführen möchte. Da ich das NICHT haben wollte habe ich auf den Haken "Immer verwenden(o.ä.)" geklickt. Leider habe ich auf "Ja" gedrückt. Ich wüsste gerne wie ich das wieder ändern kann, so das das Fenster wieder erscheint. mfg xazorstix
Microsoft Visual C# 2008 Express Edition need help
09/08/2010 - .NET Languages - 2 Replies
hi, my Microsoft Visual C# 2008 Express Edition trial version has expired does some one has a serial key or crack or patch? because i searched in google and i didn't found thx
Frage zu VB 2008 Express Edition
02/04/2010 - .NET Languages - 10 Replies
Hi, ich habe eine frage und zwar ich hab gestern angefangen Visual Basic anzufangen jetzt hab ich schon fast alles fertig bei der "nerv.exe" man kann sie nicht mehr schließen habe ControlBox auf False gestellt und ShowIn AskBar auf False aber es gibt ja immer noch eine möglichkeit es zu schließen nämlich über TaskManager. Nun zu eign Frage wie mache ich es damit sich die "nerv.exe" auch nicht mehr über TaskMangar schließen lässt? Mfg.:handsdown: edit:ich hoffe es ist nicht die falsche...



All times are GMT +2. The time now is 11:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.