English:
Hi, my shaiya server won´t work >.< I´ve made these steps:
and then i made these steps(the server steps!):
But after step 3 there are not green arrows, there are red X. This was my 4th try to do this. I had try it a long time ago with the same problems. It sould be a server only for me(local host).
I work with Windows7 32-bit at my laptop 1GB Ram(it´s a old one). My Pc Windows7 64-bit 12GB Ram.
It won´t work at my pc and it won´t work at my laptop. MY LAST TRY WAS ON THE LAPTOP.
need help please *fixed*
German:
Hi,mein Shaiya server funktioniert nicht >.< Ich befolgte diese Schritte:
und danach diese Schritte(ab den server schritten):
Aber nach dem dritten Schritt waren bei mir keine grünen Pfeile, sondern rote X. Das war bereits mein vierter Versuch. Ich versuchte es vor langer Zeit mit den selben Problemen. Es soll ein Server nur für mich sein(local host).
Ich arbeite mit Windows7 32-bit auf meinem Laptop 1GB Ram(es ist ein sehr alter). Mein Pc Windows7 64-bit 12GB Ram.
Es funktionierte weder auf meinem Laptop, noch auf meinem Pc MEIN LETZTER VERSUCH WAR AUFM LAPTOP.
Brauche dringend hilfe bitte *fixed*
English: *new problem*
Now i have green paused symbols. And when i will start all services they start(green arrows) and after 1-5sec all be back to green paused symbols. I´ve tried to fix it with
But it won´t work. I´ve can´t create a new login.. there comes a error message. And i haven´t so much databases.. i have these 4: "master", "model", "msdb", "tempdb"
Need help please
German: *neues problem*
Jetz habe ich grüne pause Zeichen, und wenn ich dann auf "start all services" drücke, starten sie und nach 1-5sec werden sie wieder zu grüne pause Zeichen. Ich habe versucht es zu fixen mit
Aber es funktionierte nicht. Ich kann keinen neuen Login erstellen.. da kommt eine Fehlermeldung. Und ich habe nicht so viele Datenbanken.. Ich habe die 4: "master", "model", "msdb", "tempdb"
Brauche bitte hilfe