Hey i got a question may someone can explain it anybody know when these tentakle pop why they always lock on me lol is it shooting th one with the most base or soemhting ?
Hahahahhaah I don't have such problems anymore cause im banned but last year those **** tentacles were shooting only me And a guy from my guild was laughing at me so hard. Now as I am banned he is the one who take the dmg and now I am rolling on the floor laughing my *** off
[B] Calypso-2 Acc/Eq 06/17/2012 - Metin2 Trading - 0 Replies Also ich biete euch hier mein Calypso2 eq/acc´s an .
Der Acc´s befindet sich auf S.1 .
Er ist lv. 76 und Körperkrieger.
Zudem bekommt ihr noch eine Buffschamie dazu mit G/P Skill´s die selbst verständlich auch mit dem krieger verheiratet ist.
Der krieger hat noch etwas eq ( 54er schmuck +9 , ssp+9 , hmk+9, ss+9 usw.)
epvpImg: A picture is worth a thousand words.
Calypso 2 Mt2 06/15/2012 - Metin2 Private Server - 7 Replies R.I.P Calypso 2 ;(
Wie viele bemerkt haben sind viele P-Server down, unter denen auch Calypso 2 (mein Lieblings P-Server....)
Und jetzt zur meiner Frage !
Kennt jemand einen Server der vielleicht so ähnlich ist wie Calpyso 2 (Facebook Seite : Calypso 2 | Facebook)
Calpyos 2 ist ein Oldschool Server ! Man musste sich die Fbs & Seelis selbst farmen.Nur wenig gab es da geschenkt.
Und da ich ihn schon nach 1 Tag down vermisse frag ich mich ob jmd. einen ähnlichen kennt
CALYPSO 2 06/07/2012 - Metin2 Private Server - 25 Replies hey,
wir haben jetzt glaube Donnerstag den 7,06,2012 und calypso 2 ist jetzt schon länger down wird der server weider on kommen????
ich habe gehört am we kommt er wieder on
würde mich um antworten freuen
lg Jannik
[B]Calypso S1 Account & 10€ Psc [S]Calypso S1 Yang + Fbs 04/24/2012 - Metin2 Trading - 0 Replies Ich biete hier meinen Calypso S1 Account + 10 € Psc an :
1. Körperkrieger LvL 80 Kein 0815 Name ] Rang; Neutral
Aura P
3 Wege P
Sausen P
Sw P
Kr 11
Calypso-2 s1 04/08/2012 - Metin2 Trading - 0 Replies Hello boys,
I am not german but I have played on Calypso-2 server1 ..... Now I play on Calypso-2 s2 and I want to sell a my old account.
Pg: white sure liv 76 all skill P
Pg: dark sura liv 75 3 skill p (equip armor 66+9 and all equip+9)
I want item on Calypso-2 s2 or Euro.
Contact skype: savior_near .......... add me.