Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > Seafight
You last visited: Today at 05:06

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Preise für Designs vom Halloween Event

Discussion on Preise für Designs vom Halloween Event within the Seafight forum part of the Browsergames category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2012
Posts: 117
Received Thanks: 24
Preise für Designs vom Halloween Event

Huhu, I've just seen on one side, the designs of Halloween event last year and the prices and compare to now I have seen this: Luridos: Price: 700 Pumpkin essences essences 200 500 Spider-skeletal essences Canores: Price: 600 pumpkin essences essences Moriantur 400 Spider: Price: 1000 1000 Spider pumpkin essences essences 700 skeletal essences I assume the prices are the Same whereby with the large NPC and when Gargouille Bissel Newer bonuses are
botwixxer is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Halloween designs
10/29/2013 - Seafight - 2 Replies
http:////fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak -ash4/1000602_541630219256075_1654484056_n.png
[B] WBB Designs & Webdesigns [TOP PREISE]
07/20/2013 - Trading - 4 Replies
Sehr geehrte Community, hier möchte ich euch die Erstellung von WBB Designs & Webdesigns anbieten, bitte nicht über meine schlechten TBMs wundern, das waren Scammer die mir diese gegeben haben obwohl Sie selber es verdient hatten. Ebenfalls hab ich schon ein paar Styles die fertig sind, die würde ich dann hier schon mal direkt anbieten. Natürlich kann man auch individuelle beantragen bei mir. Der Preis variert zwischen 10 und 25€ pro Design (+ Code). FUCKING ROLEPLAY - WBB STIL...
Halloween Event Quest <3 ~ Have a Good Halloween
11/01/2011 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 12 Replies
Thats : quest halloween begin state start begin when enter_halloween_npc_code.chat."Halloween <3" with pc.is_gm() begin say("Do you want to start halloween event ???") say_reward("Halloween event : When you kill devils catacomb bigboss,") say_reward("You get special item and when you bring it to me") say_reward("I give you halloween hair style.") say("")
[Halloween-Event] Halloween-Truhen
11/01/2011 - Metin2 - 10 Replies
Mich würde mal interessieren wo ihr wie viele Zauberstäbe und mit welchen lvl gedroppt/gefarmt habt und was dann später rauskam. Ich bitte um ehrliche Antworten. Ich habe 3 Stunden Map 1 gefarmt dabei kamen 2 Zauberstäbe jeweils aus Metin2 der Gier. Ergebnis: Zen-Bohne Elexier der Sonne
Darkorbit - Preise für Designs auf de1?
10/06/2010 - DarkOrbit - 9 Replies
Hallo Leute ich wollte mal fragen was so die Preise nachts sind auf de1? Hoffentlich weiß jemand da was :) Gruß VatriXxX



All times are GMT +2. The time now is 05:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.