lol he's new he doesn't know its a german\english forum.
Ich kenne die Person. Ich kenne ihn von dem Server wo ich war. Diese Person ist immer provokant mir gegenüber gewesen und ich sehr gut Befreundet mit dem Admin von da. Es ging ihm nur darum um mich zu provozieren.
Aber ich lasse das nicht mehr zu
Ich kenne die Person. Ich kenne ihn von dem Server wo ich war. Diese Person ist immer provokant mir gegenüber gewesen und ich sehr gut Befreundet mit dem Admin von da. Es ging ihm nur darum um mich zu provozieren.
Mir scheint, dass Sie sich in Bezug auf unser Team schlecht verhalten. ^^ und Ich möchte dich nicht provozieren
Just ignore this plebs,if u dont wana comment in english dont.Trolls will be always trolls
Guten Abend.
Das Programm ist echt klasse ! Allerdings habe ich da noch ein kleines Problem. Wäre cool wenn mir da einer weiter Helfen könnte.
Wie auf dem Bild zu sehen ist fehlen die Icon der Terrains. Hat da schon jemand eine Lösung gefunden ?
zero cool > the ultimate release // ENGLISH VERSION 06/21/2009 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 36 Replies Oki i try to keep it kinda short - not to bore you or make you suffer ^^"
this is now my english version of the same tutorial... new post, just because it's really large o_O sry if that does disturb anyone
Be4Reading:
everything you're going to read is done with the kiki's uce... this means every windows-vista user should just see the "deadend"-sign, turn around and leave, cause it's not compatible ^^
Now... first of all i'll give you Kiki-Engine + My Cheattable again as download......
ENGLISH??ENGLISH??ENGLISH??ENGLISH?? 10/21/2007 - WoW Private Server - 0 Replies I NEED A COMPLETELY ENGLISH private server dont post in.. whatever other language u pplz speak in