Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Rappelz > Rappelz Private Server
You last visited: Today at 11:45

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Ranking and Regiscript

Discussion on Ranking and Regiscript within the Rappelz Private Server forum part of the Rappelz category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2013
Posts: 13
Received Thanks: 1
Ranking and Regiscript

Hallo, im loking for someone how could help me making a Ranking and a Registartion for my Server .
Because it didnt work :/
1991Lanis is offline  
Old 10/21/2013, 04:01   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2010
Posts: 2,555
Received Thanks: 2,458
Regi for PHP (IIS 7.5+) in my signature
ismokedrow is offline  
Thanks
1 User
Old 01/13/2014, 15:38   #3
 
elite*gold: 78
Join Date: Jul 2012
Posts: 263
Received Thanks: 141
okay, but what is the script for Guild Ranking?
Cyborg2009 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Erklärung zum Regiscript
03/04/2013 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Suche jemanden der mir erklärt wie man ein eigenes regiscript schreibt und der nen bissl php probleme erklären kann ich versuche da ne regipage zum laufen zubekommen aber mir fehlt irgendwie die funktion dazu oder gibts vllt nen irgendnen gescheides how to wo die funktionen auch einzelnd erklärt werden
Ranking
02/21/2012 - Flyff - 4 Replies
Hey Leute, hätte mal ne Frage bezüglich des Ranking: Wie kann man im Ranking Plätze aufsteigen wenn man zB. Lvl 150 ist und auf dem 1. bis zum 10. Platz schon lvl 150iger sind? :) Also gibt es irgendeine möglichkeit die zu überholen? (Lvl 150 is max Lvl ! ) MfG Forgot
[B][RANKING TEAM] SUCHE EIN GUTES RANKING TEAM[B]
02/20/2012 - League of Legends - 2 Replies
Suche ein gutes ranking Team mit skype oder TS wo auch immer Übungszeiten für Ranking haben und vllt auch und zu mal ELS spielen zu können. Ich habe bisher noch keine ELO wertung und habe 1050 normale Wins und bin ein sehr erfahrener Spieler. Hoffe es melden sich einige:) LG
Suche: Sichere Regiscript v15 mit Captcha
01/05/2011 - Flyff Private Server - 1 Replies
Hi Leutz, wie es in dem Titel steh, suche ich ein v15 Regi-Script logischerweise Sonderzeichen verboten mit Captcha. Vllt kann hier ja wer helfen ;) MfG: Zaiden



All times are GMT +2. The time now is 11:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.