Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Origin Trading
You last visited: Today at 11:37

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[B] Dr. Pepper Codes [S] PSC

Discussion on [B] Dr. Pepper Codes [S] PSC within the Origin Trading forum part of the The Black Market category.

Reply

Old   #1

JusticePwns's Avatar

elite*gold: 61
Received Thanks: 6
[B] Dr. Pepper Codes [S] PSC

Hey Leute,
verkaufe hier Dr. Pepper Codes die ihr für sehr viele Extras in EA Spielen auf der Dr. Pepper Website einlösen könnt. Für Battlefield 3 auf dem PC bekommt ihr 5 Dog Tags und 2 exklusive Multiplayer Skins ! Auf anderen Plattformen auch noch mehr !

Schaut euch die exklusiven Inhalte an:

Ihr bekommt 10 Keys nur hier für 5€ PSC !
JusticePwns is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[B] Dr.Pepper codes [S] World of Tanks Codes
09/29/2011 - Origin Trading - 0 Replies
Habe keine Verwendung für meine Dr.pepper Codes und möchte sie gerne gegen Codes für Wold of Tanks tauschen. Anzahl der Bfh-codes hängt von Güte des WoT codes ab^^, wir werden uns einigen. Mit Codes für WoT meine ich welche, die ein Premiumupgrade über einen bestimmten Zeitraum etc. bringen. Natürlich sollten sie noch einlösbar sein. Veilleicht findet sich ja ein Interessent mfg Zobelus
[S]Dr.Pepper Codes
08/01/2011 - Origin Trading - 0 Replies
Hallo,ich suche Dr.Pepper Codes! Bitte kann mir jemand eine schenken? Ich gebe dem ein großes Thanks und vielleicht auch 20 e Gold! Bitte wer mir einen geben kann,addet mich bitte in Skype: Mein Skypename:feuerabend97
20 Dr Pepper Codes
07/10/2011 - Trading - 1 Replies
Hi, I'm selling +- 20 unique Dr Pepper Codes. Thdy expire 31 jan. 2012 and you can use them for special ingame content for Battlefield Heroes, Bad Company 2 and many onther EA games. Price per code: €2,-- (paying using Paypal? €1,50/code) when you buy 5 codes, you wil get one for free. i accept PSC, Paypal and Wallie Card PM me for Skype details!
Biete Dr.Pepper Codes vs Tier Codes
05/10/2011 - Origin Trading - 1 Replies
Biete: Dr.Pepper Codes Für Suche: Tier Codes (Papagei oder Affe)
[S] Dr.Pepper Codes
12/20/2010 - Trading - 0 Replies
Hi ich suche Dr.Pepper codes.. Bitte Pn't mir einen! Danke.

All times are GMT +1. The time now is 11:42.