Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Nostale
You last visited: Today at 15:14

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Player / Developer / Team search

Discussion on Player / Developer / Team search within the Nostale forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old 09/16/2014, 01:30   #46
 
elite*gold: 631
Join Date: Jul 2014
Posts: 1,036
Received Thanks: 52
Hello everyone !

Our register-page and forum is aviable now!
We're searching for Developers which want to be a part of a Nostale P-Server, our Crew is active and mature, we're friendly and always open for ideas from our Team and also Users.

As a Dev you have a special place in our Team and will be invited to every conference about the Project NosUnited, you will also be able to put your own ideas in the Project ! Developers have also the most contact with the Owner and Com. Manager, what is really important in such a Project !

The Developer should already have good knowledge with C#, also he/she should be able to speak good english or german. And not to forget, the Developer should be mature and active !

We're also taking Staff Members in time ~
To be a Member of the Staff you should be mature and be older then 16, a apllication is a MUST to become a Staff Member on NosUnited, you will have high chances to get ranked up in the first time.

You're interested after reading this ? Contact us on

Kind regards
Marlboro<3 is offline  
Thanks
1 User
Old 09/17/2014, 20:50   #47
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,013
Received Thanks: 167
Warum schreibst du das hier rein Marlboro<3 ?
Das gehört doch in deinem Thread rein
Marvin341 is offline  
Old 10/09/2014, 10:34   #48
 
DeadlyChaser's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2013
Posts: 131
Received Thanks: 31
Nette Allroundfam sucht noch verstärkung +55 | Licht SP muss nicht sein !
DeadlyChaser is offline  
Old 10/09/2014, 12:21   #49

 
SCOP1X's Avatar
 
elite*gold: 122
The Black Market: 245/0/0
Join Date: Nov 2012
Posts: 11,396
Received Thanks: 4,975
Quote:
Originally Posted by DeadlyChaser View Post
Nette Allroundfam sucht noch verstärkung +55 | Licht SP muss nicht sein !
Auf welchen Server?
SCOP1X is offline  
Old 10/09/2014, 19:25   #50
 
DeadlyChaser's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2013
Posts: 131
Received Thanks: 31
Quote:
Originally Posted by SCOP1X View Post
Auf welchen Server?
Sorry .. Fam hat sich Aufgelöst xD

Suche noch Leute für dauer TS 73
Sever - 1
Lv.85
Bogenschütze
Wk 99+5
Bogen r7+7
DeadlyChaser is offline  
Old 11/08/2014, 21:16   #51
 
*]Yips[*'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2011
Posts: 598
Received Thanks: 115
Suche jmd oder mehrere für einen neuen Char auf Server 3.
Würden dann bei 0 Anfangen. Bei Interesse PN
*]Yips[* is offline  
Old 01/13/2015, 22:11   #52
 
»44erBizeps«'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2014
Posts: 163
Received Thanks: 3
Suche Partner für Questen auf Server 4.
Von ts1-55
»44erBizeps« is offline  
Old 02/01/2015, 15:03   #53
 
elite*gold: 214
Join Date: Mar 2011
Posts: 149
Received Thanks: 25
Suche Leute für LDT 60+ mit Licht SP

Familienname is Nachtschwärmer.
Florian.K is offline  
Old 02/02/2015, 19:03   #54

 
SCOP1X's Avatar
 
elite*gold: 122
The Black Market: 245/0/0
Join Date: Nov 2012
Posts: 11,396
Received Thanks: 4,975
Quote:
Originally Posted by Florian.K View Post
Suche Leute für LDT 60+ mit Licht SP

Familienname is Nachtschwärmer.
Auf welchen Server?
SCOP1X is offline  
Old 02/06/2015, 13:16   #55
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2014
Posts: 152
Received Thanks: 39
Suche s1 a5.2 level gruppe
Crados is offline  
Old 02/14/2015, 14:26   #56

 
.Sags Barney .!'s Avatar
 
elite*gold: 4
The Black Market: 142/0/0
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,320
Received Thanks: 845
Arrow Idee: Geschäftspartner

Hallo Nostaler und Trader,

um mich kurz vorzustellen: Mein Name ist .Sags Barney .!, zumindest lautet so mein Forum-Name.

Mir kam vor einiger Zeit die Idee, die Form eines Bank-Konzepts zu übernehmen und diese auf MMO Spiele zu übertragen.
Nostale spiele ich schon äußerst lange und habe bereits erfolgreiche Gold-Shops auf Elitepvpers vertreten.

Da meine Goldquellen durch eine Pause und Verkauf aufgebraucht sind, bin ich auf der Suche nach Geschäftspartnern.

In Form von Sinnes-Abschnitte werde ich dir nun mein Konzept näher erläutern.

Was genau möchte ich?

Man(n) hat sich nun Zeit lang hochgearbeitet und möchte sein legal erwirtschaftest Hab und Gut auf Elitepvpers verkaufen oder Gold ankaufen.
Doch eher man sich es versieht hat man Probleme an einen sicheren (Ver/)-Käufer zu geraten und ohne viel Aufwand einen Trade abzuschließen.
Bevor es dann überhaupt zu einem Trade kommen kann, wird dann meistens ein MiddleMan involviert, aber wem kann man vertrauen und in kurzer Zeit auftreiben?

Konzept

Ich möchte dieses Problem lösen!
Betrachtet euch als Investoren, die mich Sponsoren, damit ich mit eurem Gold auf legalem Wege Traden kann.

Zu Verdeutlichung nehme ich ein Beispiel:

Du sagst:"Hey Barney, ich bin bereit dir mal 100kk Gold als Kapital vorauszulegen, jedoch lege ich einen Zinssatz fest, den du innerhalb eines Zeitraumes zu erfüllen hast.

Das heißt: Ihr macht nichts anderes als Gold vorauszulegen und euch auf die faule Haut zu legen.
Mit eurem Gold trade ich und dieses werde ich dann auch verkaufen und in E*Gold umwandeln.

Der Zinssatz erfüllt die Voraussetzung, dass ihr natürlich wie eine Bank ein Kredit voraussetzt und ich euch in einem bestimmten Zeitraum immer bei einem Zinssatz, euch Zinsen in Form von Gold oder, durch den Verkauf des Goldes, in E*Gold zukommen lassen.

Warum sollte ich ausgerechnet dir vertrauen?

Ich bin bereits öfter durch hartes Feedback und Kritiken an andere User geraten, da diese meinten einen Handel auf Skype durchzuführen, obwohl Elitepvpers strengstens ein "Request a Trade" empfiehlt.
In Elitepvpers gehöre ich zu den ehrlichen Menschen, die gegen Scammer hart vorgehen.

Auf meiner offiziellen The Blacket Market Bewertung stehen 132 Positive Bewertungen.
Bis jetzt wurde ein Handel niemals negativ Reklamiert und das zeichnet mich aus: Ehrlichkeit.




Ich hoffe, dass ich dir einen Anreiz für weitere Verhandlungen liefern konnte und ebenso auf eine positive Antwort.




MfG


.Sags Barney .!
.Sags Barney .! is offline  
Old 02/14/2015, 19:39   #57
 
Dande.'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,465
Received Thanks: 285
Suche 2 Leute fürs A5.2 Lvln bin 90ger Mage auf Server 1
Dande. is offline  
Old 02/21/2015, 14:48   #58
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 57
Received Thanks: 7
Suche 1-2 Leute die bock hätten Server 1 neu anzufangen "komplett neu". Per pn melden danke achja 15+.
HardGamingHD is offline  
Old 02/23/2015, 14:00   #59

 
Alice<3's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 501
Received Thanks: 114
Suche 1-2 Leute die Lust haben , auf irgendeinem Server neu Anzufangen ! Per PN / Skype Melden 14+ c:
Alice<3 is offline  
Old 02/23/2015, 23:15   #60
 
*marvelousunicorn's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2015
Posts: 1
Received Thanks: 0
huhu, ich suche leute die auf s3 mit mir anfangen möchten oder mir
beim neustart helfen mögen - mein main wurde gehackt... :/
ach und falls wer kleinkram loswerden will oder gerade auflöst, ich bin über jede hilfe dankbar... ><
beiße auch nicht melden hier per PN für infoos <'3
*marvelousunicorn is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Shaiya Developer/Web Developer
09/05/2018 - Shaiya Private Server - 9 Replies
Hello, i am new on this forums so im not exactly sure where everything goes, so if i posted this in the wrong section, i apologize. but i was looking to know if there is anyone who is good at developing, server files, database, and most important i need a web developer who can code basically anything when it comes to web development. html,css,php,js,etc. basically that can make me a bomb ass site with alot of functions like login and more. and who can help create some nice stuff for the server...
Seeking Web Developer(s) / Front End Developer(s)
06/29/2016 - Web Development - 1 Replies
Hello, I am the owner of R2Pleasent Gold - RS3, RS2007 Gold & CSGO Keys and Skins. Our website has grown into one of the most popular destinations for buying and selling Runescape Gold, and CSGO Skins & Keys. I have also partnered in a project for LOL Boosting, GGBoost.com ? Professional In LOL Boosting ? Elo Boost. My websites are my full time source of income and have served tens of thousands of unique customers over the span of 9+ years in business. I am looking for talented...
2 Very important suggestion for web developer from experienced developer [English]]
11/21/2011 - General Coding - 0 Replies
I have been developing websites now over 3 years now. My biggest regret is i started developing web sites without knowing CSS & Jquery. Yes before starting development learn CSS 3 and Jquery. These are even more important than your programming skills :) And they are hard to fix once you developed without knowing them.



All times are GMT +2. The time now is 15:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.