Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 23:28

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Official CrystalNos

Discussion on Official CrystalNos within the Nostale PServer Advertising forum part of the Nostale category.

Closed Thread
 
Old 08/13/2021, 22:16   #91
 
Diancie's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Sep 2018
Posts: 236
Received Thanks: 90
Quote:
Originally Posted by ripatura View Post
Moin ich wollte auch einfach mal meine Meinung raus hauen, ich fange erstmal mal den dingen an, die mir an dem Server nicht gefallen oder man verbessern könnte.

Um an 90er EQ oder c25 EQ so kommen muss man Ibra/Zenas/Erenia Raids machen. Das Problem daran ist, dass kaum jemand diese Raids macht. Wozu auch? Wenn man das EQ aus den Raids nicht mehr braucht, sind diese Raids leider nahezu Useless. Was ich allerdings richtig gut finde ist, dass die Raids Costum gemacht sind, heißt z.b der Ibrahim raid dauert maximal 2minuten. Aber trotzdem ist es super schwierig leute für diese raids zu finden die einem helfen. Solo sind diese raids evtl. machbar allerdings sehr schwer. Vielleicht kann man eine Lösung finden, dass es sich lohnt diese Raids auch als High-End Spieler zu machen o.ä.

Inzwischen braucht man Level 96 um akt6.1 betreten zu können, die EXP in a5.2 ist solide, allerdings nervt es, dass man extra Oil btw. Eisblumen "Farmen" muss. Finde ich ein bisschen überflüssig auf einem P-Server. Aber das ist eher meckern auf hohem Niveau.

Nachdem man Level 96 erreicht, levelt man sich auf H20 in a6.1, es gibt ressis zu farmen, die nicht unbedingt super selten sind und gut gold geben (2.5kk) Was unendlich spaß macht. Allerdings, sind diese Resis super useless, dar sie nur 10% doppel-ele haben und man genau so gut die LvL 45er s5 ressis spielen kann, die nahezu umsonst sind. In meinen augen, sollten die c20 resis 20% doppel-resi haben, damit es sich überhaupt lohnt diese zu Spielen. Das nächste Problem was mir aufgefallen ist, dass die Bacooms in 6.1 viel zu stark sind. Auch nachdem a6 generft worden ist. Dadurch habe ich viel spaß verloren, man zieht 20 monster zusammen und bekommt einen 1hit rein, trotz. dass man resis + schmuck (so gut es geht) drinne hat. Ich kenne mich nicht so gut aus, aber mir hätte a6.1 viel mehr spaß gemacht, wenn es keine Bacooms dort gäbe oder der crit damage / buff von denen generft ist o.ä.

Nachdem man c20 ist, kann man nach a7 gehen in den Tower der Costum ist. Es gibt viele verschiedene Ebenen, mit verschiedenen Elementen und vielen richtig coolen Drops. Z.b Ressis/Gold Kristalle/Coupon's die man beim Shop für Coole dinge einlösen kann. Allerdings ist der Tower EXTREM schwer, wenn man nicht gerade eine sehr gute Gruppe hat mit beispielsweise WK+Warrior+Mage. Weil einem das EQ + gute Ressis fehlen, die leider erst ab c60 (max lvl) kommen.

Dann kommen wir zu dem End-Gear Equipment c55 und c60. Als ich gespielt habe, gab es 2 Event gleichzeit.
1. Doppelte Raidbox
2. Erhöhte Chance auf Rare Craft Mats für c60 Gear
Wir haben 1 Stunde Marathon Belial Raid gemacht und trotz diesen beiden Events, habe ich nicht 1 teil des c60 gear's craften können. C55 war kein großen problem, habe die Rüstung + Schwert gezogen + mir einen CrossBow ertauscht. Manche Leute mögen das Grinden für Gear etc. ich gehöre normaler weise auch dazu, allerdings, trotz den beiden Events nicht 1 item Craften zu können, fand ich schon sehr bitter und hat mir extrem den spaß genommen.

Als letztes komme ich zum punkt, des SP upgraden. Ich habe 6h in einer guten 3er grp im Tower gefarmt und mir ungefähr 800KK ergrindet. Damit wollte ich meine SP8 von +13 - +15 schaffen, die ganzen Materialien, gibt es in einem NPC-Shop zu kaufen, dar es keinen Basar gibt. Nun habe ich mein ganzes Gold in die Hand genommen, ich glaube ca. 5000 federn etc. gekauft und hatte nur fails. 6h grind (800KK) weg und die SP war immer noch +13... Evtl. war ich einfach unlucky? Oder sind die Shop preise zu teuer, das weiß ich nicht.

Mein Schlusswort. Es ist ein recht guter Server, es fehlen kleine Details, die den Server um einiges Verbessern würden, in meinen Augen und zudem finde ich es unendlich schade, dass der Basar nicht funktioniert.
Danke für dein Feedback, jedoch haben wir basar aber wir haben die Funktion raus genommen das man dort was kaufen kann weil ich derzeit an paar Dupes arbeiten, aus diesem Grund bist du fürs erste gezwungen die Leute anzuschreiben wenn du dort was haben möchtest.

Kommen wir zu den anderen Sachen, ich bin leider den ganzen Tag arbeiten und habe gerade recht wenig Zeit was am Server zu machen, es ist momentan sehr viel in Planung aber da sich mehr oder weniger um die Zeiten der Maintenance beschwert wurde können wir nicht viel machen wenn wir einige Bugs fixxen, jedoch werde ich mir dies genau anschauen zu deinen Punkten und mal schauen was sich machen lässt.

Ein kleiner Punkt noch bezüglich den Ressi aus A6.1, das sind nur reine Gold Items, wir hatten damit nichts geplant außer das sie etwas Taschengeld geben.
Und wegen dem Tower, leider gehört er so schwer da er Endgame ist.
Diancie is offline  
Thanks
1 User
Old 08/15/2021, 13:55   #92
 
Diancie's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Sep 2018
Posts: 236
Received Thanks: 90
We will add new Stuff to our Gameplay today!

Check out the Update Channel afterwards to see what's new!

Small changes:
- Decreased HP from Magmaros and Blaze Hound
- Decreased DMG/Crit Chance and Crit DMG from Bacooms.
- Increased the Chance from Paimon Soul Sliver, Belials Runestones, Broken Magic Sword of Belial, Beast King Horn Fragment and Spirit King Fragment.


Discord:
Homepage:
Diancie is offline  
Old 08/19/2021, 12:16   #93
 
Diancie's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Sep 2018
Posts: 236
Received Thanks: 90
Update:

We reduce the Hp from all A7 Raids.

We added a Gillion Timespace in A7 (Spirit Forest Edge)
You need Lvl 99 to do the Timespace.


We added a second Shop to craft the A7 Raid Seals with your Celestial Coupon.

Discord:
Homepage:
Diancie is offline  
Old 08/22/2021, 21:56   #94
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2021
Posts: 54
Received Thanks: 15
Do you have SP9?
Tricacole1998 is offline  
Old 08/22/2021, 22:20   #95
 
Diancie's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Sep 2018
Posts: 236
Received Thanks: 90
Our Server is currently in Maintenance - Register is for the time offline.
For more Information join our Discord:
Diancie is offline  
Old 08/23/2021, 14:20   #96
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2021
Posts: 54
Received Thanks: 15
Why ignore? Im just if ur server already SP9 or not.
Tricacole1998 is offline  
Old 08/24/2021, 21:33   #97
 
Diancie's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Sep 2018
Posts: 236
Received Thanks: 90
Quote:
Originally Posted by Tricacole1998 View Post
Why ignore? Im just if ur server already SP9 or not.
No.
Diancie is offline  
Old 08/29/2021, 15:12   #98
 
Diancie's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Sep 2018
Posts: 236
Received Thanks: 90
We'll be back in 1-2 weeks!
If you want to see what we've already done, come to our Discord and check out the Updates Channel!

Diancie is offline  
Old 09/05/2021, 14:36   #99
 
Diancie's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Sep 2018
Posts: 236
Received Thanks: 90
Server comes back online next Sunday!

We have a fully Rework - Check our Discord!

Diancie is offline  
Old 09/18/2021, 13:05   #100
 
Diancie's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Sep 2018
Posts: 236
Received Thanks: 90
Our Double Exp Event starts 6 PM until Sunday 6 PM

Discord:

Homepage:
Diancie is offline  
Old 09/18/2021, 23:19   #101
 
Kentach's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2017
Posts: 7
Received Thanks: 4
Imagine still opening so many servers, and at the end it has 5 people.
Good luck anyways.
Kentach is offline  
Thanks
3 Users
Old 09/26/2021, 14:26   #102
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2018
Posts: 3
Received Thanks: 2
Have 1 hour +- playtime when writing this
+ So far things seems balanced
+ Quests aren't so easy yet so hard, not too short nor too long, might be a bit longer especially from beginning (act1)
+ No instant free stuff, one have to explore a bit (someone can consider this a "-")
+ Lot of cool custom designs
+ Server is very inuative, you can get into it very fast, then you will know what to expect, how to play etc.

- Official / Like-official experience is needed in order to advance smoothly, without constantly looking to discord for guides
- Not a lot of players
- Quest around lvl 25 to clear cuby raid x3, when you can barely kill the mob to get seal (guess raid is even a bit harder to do)
- As someone mentioned before, altho it's not a big deal.. Old website with no password verification
- Tried to screenshot, game killed itself and screenshot is corrupted, so can't be loaded

Summary: I really enjoy playing so far, sadly cannot continue in main quest due to cuby raids. Like the idea of quest-based server, and so far quests weren't boring or too long. What can surely help the server is bigger playerbase, but so far, it's one of better servers around for now. Wish good luck and hope you will stick to this one.
Stormik784 is offline  
Thanks
2 Users
Old 10/01/2021, 10:11   #103
 
Saryuri's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 45
Received Thanks: 33
Quote:
Originally Posted by Stormik784 View Post
- Tried to screenshot, game killed itself and screenshot is corrupted, so can't be loaded
You can't take a screenshot without crashing the game due to their anti cheat system. You also can't take any gifs from their client. Same on Ventus btw.
Saryuri is offline  
Old 10/01/2021, 15:04   #104
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2021
Posts: 54
Received Thanks: 15
Quote:
Originally Posted by Saryuri View Post
You can't take a screenshot without crashing the game due to their anti cheat system. You also can't take any gifs from their client. Same on Ventus btw.
F
Tricacole1998 is offline  
Old 10/01/2021, 22:11   #105
 
Diancie's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Sep 2018
Posts: 236
Received Thanks: 90
Quote:
Originally Posted by Saryuri View Post
You can't take a screenshot without crashing the game due to their anti cheat system. You also can't take any gifs from their client. Same on Ventus btw.
Sure same on Ventus, they are using our DLL Client from Afterlife.

But we are working on a Fix.
Diancie is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
EC Official Injector, Official Injector by Cyclops
09/12/2009 - WarRock Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 2 Replies
Official Injector by Cyclops Alright so this morning i decided to make EC an official injector! xD http://i25.tinypic.com/2eyl18p.jpg Download: Download the injector here. Virustotal:



All times are GMT +2. The time now is 23:28.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.