Wie oben im titel schon steht würde ich gerne einen Launcher erstellen der verschieden Game`s startet nur weiß ich leider den Code dafür nicht denn der Launcher soll ja auch für andere PC nutzer sein.
[Release] Fensterbild Game Starter 10/17/2011 - Tutorials - 4 Replies Willkommen bei dem Tutorials bei dem Programm was ich gerade gemacht habe!
Name: Windowed Game Starter
Was kann das Programm:
Wie der Name schon sagt, kann man damit jedes Spiel/Programm im Fensterbildmodus spielen.
Man kann nicht nur das, sondern man kann die Fenstergröße selbst bestimmen!
Bilder Tutorial:
game starter error :S 08/16/2011 - Archlord - 8 Replies HI!
i've been looking on forums, searched the whole internet and i can't find a solution to my problem. i've downloaded the game client, installed it, downloaded the game starter and also installed it. when i go to archlord website, login and click the button start game, i get game starter error. the message says: ???? ??? ???? ???? that's all. i have also reinstalled windows, reinstalled game, reinstalled game starter, tried different browsers (ie, chrome). i'm using mozilla firefox (latest...
2010 client starter with hackshield 08/11/2011 - Metin2 Private Server - 2 Replies Hello epvp, i search for a 2010 client starter with hackshield, can you guys help me?