Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Minecraft
You last visited: Today at 21:10

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Minecraft Server Start Problem

Discussion on Minecraft Server Start Problem within the Minecraft forum part of the Other Online Games category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 9
Minecraft Server Start Problem

.
nicebuildcity is offline  
Old 05/25/2013, 18:09   #2
Moderator

elite*gold: 558
Received Thanks: 1,418
füg mal --nojline an den Startbefehl an:
Code:
"%ProgramFiles%\Java\jre7\bin\java.exe" -Xincgc -Xmx1G -jar craftbukkit.jar --nojline
ComputerBaer is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Minecraft Server Bukkit Problem start.bat
03/03/2013 - Minecraft - 2 Replies
hi ich hab ein Problem @ECHO OFF echo CrankXi wird Gestartet... echo _________________________ SET BINDIR=%~dp0 CD /D "%BINDIR%" "%ProgramFiles%\Java\jre7\bin\java.exe" -Xincgc -Xmx1G -jar craftbukkit.jar PAUSE das steht drauf ich habe:
Minecraft-start-problem
01/02/2012 - Minecraft - 4 Replies
Hallo epvp, als ich zum beschluss kam nach einer längeren pause wieder minecraft zu spielen musste ich feststellen das es nicht geht :( Bad video card drivers! ----------------------- Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode. This can usually be fixed by updating the video card drivers.
minecraft start Problem
08/29/2011 - Minecraft - 1 Replies
hey leute seid heute kann ich nicht mehr minecraft spielen immer wenn ich es öffnen will komm die meldung http://s7.directupload.net/images/110829/temp/vwjc l6av.jpg ich habe es mir gekauft nicht gecrackt
problem mit start von minecraft
02/13/2011 - Minecraft - 3 Replies
hi, also ich hab den thread erstellt, weil ich keinen fand der mir geholfen hat und zwar hab ich mir nen acc gemacht auf der seite, und dann das spiel runter geladen, nen key hab ich auch ... aber ich weis nicht wo ich den key eingeben soll ^^ kennt sich da jemand aus ??

All times are GMT +1. The time now is 21:10.