Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Minecraft
You last visited: Today at 22:31

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Sonic Ether's/Schattenmod Problem

Discussion on Sonic Ether's/Schattenmod Problem within the Minecraft forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 21
Received Thanks: 0
Sonic Ether's/Schattenmod Problem

Hey habe dieses problem das ihr auf dem bild seht diese schwartzen fläcke.
Wie mache ich die weg ? ( das ist vom Schatten mod )
Wen einer zufällig die Einstellungen von Gronkh wüste währe das sehr net






und wo kann ich einstellen das das nicht so stark werschwimmt wen ich schnell in eine richtung gucke ?
Xivity is offline  
Old 02/17/2012, 15:33   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 423
Received Thanks: 116
Also das in die Richtung kucken ist einfach weil Minecraft dann halt das zusehende Gebiet aufbaut... als erstes wird dann der/die Chunk/s geladen und dann halt der Reihe nach...
.WaasserZeechen is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Problem] mit Sonic Ethers Shaders Mod [1.1]
03/21/2013 - Minecraft - 14 Replies
Wie gesagt... ich habe ein Problem mit dem Sonic Ethers Shaders Mod.. dem Mod, den auch Gronkh in seinem LP verwendet.. Und nun ja, man benötigt ja OptiFine, um den Mod erfolgreich zu nutzen.. aber wenn ich OptiFine mit dem Shaders Mod drin hab, habe ich keine Schatten. Diese helleren Lichteffekte, als wenn die Sonne drauf scheint, habe ich, aber eben keine Schatten. Wenn ich statt dem OptiFine Ding das ganze mit dem MCPatcher mache, habe ich Schatten, kann aber den Himmel nicht...
Sonic Aion --- NEW !
10/31/2010 - Aion Private Server - 2 Replies
Sonic Aion is soon releasing Supports 2.0.0.5 pets 99% quests work and much more. Home-page: [email protected] (under construction) RECRUTING
Sonic Cabal!
02/19/2010 - Cabal Private Server - 0 Replies
Can some one do hack for sonic cabal like no skill delay speedhack range hack. Please!



All times are GMT +1. The time now is 22:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.