Bukkit Server 1.5_0.1 03/16/2013 - Minecraft - 5 Replies Craftbukkit Beta 1.5_01 für dein Server
download : craftbukkit.jar
virustotal : VirusTotal - Free Online Virus, Malware and URL Scanner
Viel Spaß
Wen ich geholfen habe dann bitte ein Thanks
24/7 Minecraft Server (Bukkit) (Anti-Grief) Public Server! 04/30/2011 - Minecraft Server Advertising - 5 Replies Exetel Gaming Network Minecraft Server
Description: This is an amazing server that is user very user friendly with a large and friendly community and can have /32 users online at once. The server is 24/7 and has a lot of plugins like towny allowing players to create towns /homes and have protected homes to prevent griefing or mobs entering. There are very helpful Admins and Moderators online to help and guide through any troubles.
Server IP: 220.233.0.131
The Wilderness:This is where...
[Bukkit][24/7]Sinex Gaming 1.5_01[24/7][Bukkit] 04/29/2011 - Minecraft Server Advertising - 13 Replies Sinex Gaming
Es ist soweit.
Nach 4 Tagen Harter Arbeit können wir endlich unseren Server für euch öffnen.
Wir haben bisher noch keine Moderatoren, wenn ihr aber denkt ihr seid genau die richtige Person dazu dann bewerbt euch doch bei uns im Forum unter: Sinex-Gaming.de.
Die Plugins:
Elevators
[Bukkit][NO Whitelist][NOLAG] Flarecraft![Bukkit] 04/17/2011 - Minecraft Server Advertising - 5 Replies Hello I'm the owner of FlareCraft.
NEW SERVER HOSTER!!! NO LAG!!! Server IP Down at the bottom!
Plugins:
* Permissions
* WorldEdit
* WorldGuard
* Essentials
* Spells
Bukkit Server --> Need help ! 03/20/2011 - Minecraft - 0 Replies Hey !
Hab n MC Server über Hamachi am laufen gehabtm und heute bei nitrado für 30 Tage n Gameserver gemietet. Hab also die Daten bekommen, und den MC Ordner via FileZilla rübergezogen. IP und Port hab ich auch umgeändert, aber kann nicht connecten.
Es steht die ganze Zeit logging in, dann connection Lost durch Time out. Bei nitrado wird mein Lg in im Ereignislog angezeigt.
Kann einer helfen ?
MFG