Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2
You last visited: Today at 12:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Multiplikation Hack/Bug?

Discussion on Multiplikation Hack/Bug? within the Metin2 forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 2
Received Thanks: 0
Multiplikation Hack/Bug?

Ich habe auf Mt2 RO,weil ich ein Rumaener bin,in einen shop sehr viele Steine gegen der Krieger+4(cca. 20) dann auch 20 Steine der Schutz+4 und neben diesem shop war noch einen shop full mit Steine+4 und neben diesem war ein shop full mit Aura und Wirbelschwert.Ich habe viele shops full mit Aura gesehen.Die Frage ist:Gibt es ein Multiplikation Hack oder ein Bug????
xyzALEXyz is offline  
Old 11/18/2011, 18:33   #2
 
elite*gold: 206
Join Date: May 2011
Posts: 1,716
Received Thanks: 409
ne sowas gibt es nicht. Es kommt halt drauf an wo/wie man farmt und wie lange. Aber viele steine +4 zu bekommen ist nicht schwer wenn man die Eishexe farmt.

Aber wie gesagt so einen hack gibt es nicht.

lg
|Sh0x| is offline  
Old 11/18/2011, 20:15   #3
 
elite*gold: 726
Join Date: Jul 2010
Posts: 14,233
Received Thanks: 7,914
No it do not exist a hack like that because it is clientside. You have to hack the server for tha. The people are hardcore farmer and farm many things. for example when he farm 8h per day because he has no reallife. next time pls do not use the google translator, because it is horrible to understand the text.
noahrmal is offline  
Old 11/19/2011, 08:30   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 2
Received Thanks: 0
I didn't use the google translator.I know that I've done a lot of mistakes,but I speek better German than English.Ich bin in die deutsche Abteilung in Rumänien.Dort wo ich ae statt ä geschrieben habe,ist mein Fehler weil ich keinen Zeit hatte.Sorry fur die Fehlern. On:Ok,die Steine sind von die Eishexe.Ich werde ein Video machen,in dem ich euch ,dass in dem Shops nur Auras und Bücher für den Krieger gibt zeigen.Sorry noch ein mal für die Fehlern.
xyzALEXyz is offline  
Old 11/19/2011, 08:55   #5
 
elite*gold: 206
Join Date: May 2011
Posts: 1,716
Received Thanks: 409
Quote:
Originally Posted by xyzALEXyz View Post
I didn't use the google translator.I know that I've done a lot of mistakes,but I speek better German than English.Ich bin in die deutsche Abteilung in Rumänien.Dort wo ich ae statt ä geschrieben habe,ist mein Fehler weil ich keinen Zeit hatte.Sorry fur die Fehlern. On:Ok,die Steine sind von die Eishexe.Ich werde ein Video machen,in dem ich euch ,dass in dem Shops nur Auras und Bücher für den Krieger gibt zeigen.Sorry noch ein mal für die Fehlern.
wir wissen was du meinst. Auf Metin2 DE gibt es auch solche shops wo nur aura fertigkeitsbücher drin sind. Die sammeln die fbs einfach im Lager und warten bis die Preise steigen. Dann machen die alle fbs in einen shop und verkaufen sie.

Gruß
|Sh0x|
|Sh0x| is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Release] Vac Hack, Zoom hack, auto pot hack, Speed hack me+ mobs, shop hack...
04/02/2011 - Dekaron Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros - 25 Replies
Deleted people must learn to do it by them self from now off ! :)



All times are GMT +2. The time now is 12:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.