Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Metin2 Trading
You last visited: Today at 18:55

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Surino's Mapping

Discussion on Surino's Mapping within the Metin2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
engue62's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2009
Posts: 57
Received Thanks: 4
Surino's Mapping








Hi ,

Attached is a screen of a map that I created myself:





[SIZE="4"]All the above screen are unpublished map and ongoing work. That makes two weeks I work on creating map so even if some map are not perfect, I'm getting better day by day.





I sell my services:

1 Village : 10 € or 14 $ ( +5 per village)

1 map : The price depending on the size


Contact :

▬ Skype : walkysword

engue62 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Mapping
12/16/2013 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hey, hab mir ne neue Map erstellt, ist nicht die Erste. Allerdings die erste Map welche mich nach dem Reloggen unter der Map spawnen lässt. Kann mich ganz normal auf die Map teleportieren, sobald ich mich relogge bin ich wieder unter der Map & alles ist schwarz. /go funktioniert dann auch nicht mehr, muss mich also erneut auf die map mit /warp porten. Weiß jemand wo der Fehler liegt?
SA:MP Mapping!
06/01/2012 - Grand Theft Auto - 18 Replies
HeyHo Heute stelle Ich euch meine gemappten Sachen vor: (Nach chronischer Reihenfolge) Army Base - Area69 http://www.youtube.com/watch?v=jhpVD61xmKs Army Base @ LS Airport http://www.youtube.com/watch?v=OKYr-k-tQCc
Mapping
02/22/2012 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Hey ihr, ich hab nen Problem. Also wenn ich eine 1x1 map mache läuft alles wunderbar! Sobald ich die Map dann auf 2x2 mache oder höher verschwinden die konturen komplett. Ich sehe keinen boden aber dafür den Himmel. Kann mir jemand vllt sagen woran das liegen kann? Im ordner für 1x1: Ordner: 00000 mapproperty setting: ScriptType MapSetting
[Mapping Umfrage] Eure Mapping vorschlage hier rein.
06/13/2011 - Flyff Private Server - 5 Replies
Hallo Leute. Nachdem ich die PvP Erfolgreich erledigt habe will ich mich zu einen neuen Projekt des Mappings zu wenden. Gibt mir euere Vorschläge : - Soll ich eine neue welt erstellen bzw Mappen ( was für eine Map solls sein + beschreibung ein bisschen ) - Soll ich eine Offi Map wie Flaris verändern ? ( Beispiele + beschreibung ) Eure vorschläge könnt ihr jetzt hier rein schreiben.



All times are GMT +2. The time now is 18:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.