This guide work with game svn2089, 2019.
Open the game with an hex editor and search the string:
83C304C60000C740046E000000C74008
We have this:

-The blue square indicates the index of the map ( 6E = 110, metin2_map_t3)
-The brown squares indicate the coordinate of the warp ( of one of the two guilds)
-The purple squares indicate the coordinate of the warp (of the other guild)
-The orange squares indicate the coordinate of the warp of the observers
Than change this squares as you want
Fot the novice, HexWorkshop (an HexEditor) has a simple tool, BaseConverter, that can help you.

Remember to set "Byte Order" to "Intel".
(If someone would translate this post into german, i add there the translation ty!)
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German Translation by jackdown9
Sorry für mein Englisch!
Diese Anleitung geht mit der game svn2089 und der game svn2019.
Öffne die game mit einem Hexeditor und suche nach dem string:
83C304C60000C740046E000000C74008
Nun solltet ihr das folgende sehen:
(Auf dem Bild wird der Hexeditor
verwendet)
-Das blaue Quadrat zeigt den Index der Map ( 6E = 110, metin2_map_t3).
-Das braune Quadrat zeigt die Koordinaten von dem Spawnpunkt einer der beiden Gilden.
-Das lilane Quadrat zeigt die Koordinaten von dem Spawnpunkt der anderen Gilde.
-Das orangene Quadrat zeigt die Koordinaten von dem Spawnpunkt der Zuschauer
Änder nun die Quadrate wie du willst
Für die Anfänger: Der HexWorkshop (ein HexEditor) hat ein einfaches Werkzeug, einen BaseConverter, welcher dir helfen kann.

Bedenke, dass du die "Byte Order" auf "Intel" stellst.






