Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 02:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Devils Catacomb items

Discussion on Devils Catacomb items within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 62
Received Thanks: 4
Devils Catacomb items

Hey leute habe eben Die Devils Catacomb quest und map von iNove eingefügt.

Und ich muss dann in der 1.Ebene einen Seelenkristallschlüssel droppen.

Aber da unten steht ich habe einen gedroppt aber der wird im inventar nicht angezeigt? Kann mir da jemand helfen oder so? Danke im vorraus
baris1000 is offline  
Old 04/27/2013, 17:06   #2
 
xddxx1's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2011
Posts: 155
Received Thanks: 36
dann is der nich eingefügt .... in der quest die vnum suchen und dann icon einfügen und packen ....... query, itemproto und itemlist eintragen
xddxx1 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Devils Catacomb items etc
11/24/2012 - Metin2 Private Server - 4 Replies
Hi, ich habe Devils Catamcomb Clientside map und Serverside map eingefügt und auch noch die Monster in die Map gesetzt. Ich habe die Quest auch eingefügt, aber wenn ich den Hallenwächter anklicke passiert nichts. quest devilscave begin state start begin --Konfiguration when 20351.chat."DC Configuration!" with game.get_event_flag("block_dc_config") == 0 and pc.is_gm begin game.set_event_flag("dc_is_ok",1)
[HELP] Devils catacomb
08/19/2012 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hi. I need a WORKING Devils catacomb teleport quest. I tried everything, all haven't worked. I need town.txt too.
Anyone can help me? (Devils catacomb)
07/07/2012 - Metin2 Private Server - 0 Replies
#Close plz. Fix
[Help] Devils Catacomb
06/27/2012 - Metin2 Private Server - 2 Replies
I have read the re-release topic of catacumb and I can't work it on my server. When write warp code do nothing. The problem is in serverside, clientside...? I'm really desperate :confused::confused::confused: Anyone help me?
[Help] Devils Catacomb
06/15/2012 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Also ich verzweifle am einfügen der DC. Ich hab sie komplett im Clienten. in der Textureset, effect, terrain etc hab ich alles drin. Aber trotzdem hat die gottverdammte Scheismap seit 2 fucking Tagen keine Texturen. Keine Lösung in Sicht, und das tolle ist noch meine .exe erstellt keine Sysr kA warum. Hoffe irgendwer kann mir helfen -.-"



All times are GMT +2. The time now is 02:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.