Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 11:32

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



SYSERR first argument is bigger than second argument

Discussion on SYSERR first argument is bigger than second argument within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2010
Posts: 121
Received Thanks: 20
SYSERR first argument is bigger than second argument

Do you know anything about this syserr?
Code:
SYSERR: Jul 11 18:35:46 :: number_ex: number(): first argument is bigger than second argument 381 -> 364, char_skill.cpp 1030
SYSERR: Jul 11 18:35:46 :: number_ex: number(): first argument is bigger than second argument 381 -> 364, char_skill.cpp 1030
barcahmilan is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
sem_wait: Invalid argument
11/06/2011 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hey Leute , Habe seitdem ich PAE installiert habe ein Problem :/ unzwar wenn ich halt Server starte : cd /home/game && sh start.sh spammt er mir die Console voll mit : sem_wait: Invalid argument Der Server läuft , alles normal nur dieser Fehler nervt brutal und möchte ihn gefixxt haben , hab alles jegliche versucht .. Es liegt 100% Rootside !
Creative Argument War - Thema: Gesellschaftsextremen
08/21/2011 - Off Topic - 1 Replies
Hallo, in diesem Topic soll eine lustige, kreative Auseinandersetzung über unsere Gesellschaf entstehen, dabei gilt nur zu versuchen gegen den Vorposter zu Argumentieren, egal ob man selbst diese Meinung vertritt eben oder nicht. Der Rest bleibt euch überlassen. Ich beginne mal mit einem Zitat: Also Gesetze verschärfen Ich habe für den Anfang einen vier Punkte Plan aufgestellt Der auf einem Bierdeckel Platz hat Hier ist sie Meine Bierdeckelutopie Effektiv und nachhaltig
[Help]sem_wait: Invalid argument[/Help]
08/01/2011 - Metin2 Private Server - 15 Replies
Morgen zusammen, ich habe an meinem Server gearbeitet, und Plötzlich nach einem Reboot einen nochnie dagewesenen Fehler bekommen. Der Root spuckt beim start folgendes aus, in MENGEN! Dies bringt sogar den Start zum laggen. Nicht nur das, ich als einzigster der connected auf den Root brauche um einzuloggen 1 Minute+ . Habe es mit alten SF + DB versucht, gleicher fehler. Nun die frage an euch, hilft hier nur ein Reinstall des Roots? Oder ist dies auch anders lösbar. An den Files / DB...
[Guide]How to Find the Argument :D
03/31/2011 - Cabal Guides & Templates - 15 Replies
Hello, Dear Users of ElitePvpers today I come with a big solution for those people that are asking about the Cabal's Argument's I bring a Solution :) in Easy 4 Steps :D. For this Example I use Cabal Caor, but this doesn't mean THAT GOING WORK IN CAOR, BECAUSE ELDER HAS MAKE A GOOD WORK WITH HE'S XTRAP AND NOW THE BANISHER DOESN'T WORK ANYMORE. Ok for the First Step you will need this tool Provide by @HellSpider on he's Thread.(Tool that i going to attach to this Thread for those Dummys...



All times are GMT +2. The time now is 11:32.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.