habe mal einige fragen ...
undzwar die erste habe die instant server files da steht es sind 3 rars 2 virtuelle pcs eine internet verknüpfung und eine txt da man soll die 3 rar´s entpacken ...
nun fehlerhaftes archiv wie kommts????
2nd.
wieso ist es so kompliziert mit extra hamachi version und extra root version bei kalonline brauch man lediglich windows server 200 installieren sich nen server machen kurz 5 minuten sache die aut und db in databases da rein hauen
mit dem normalen starter connecten vorher ip auf deine ändern fertig ...
3rd.
wo krieg ich korrekte funktionierende server files her...
4th.
hat mal einer drüber nachgedacht vllt das ganze ein wenig zu entkomplizieren?
falls man das so sagen kann xD
also das man vllt bloß wie in kal die database nimmt eine database über windows 2000 server baut und mit nem ganz unkomplizierten starter bloß das spiel zu deiner ip connecten lässt?
Leidersind Serverfiles urheberrechtliches Mateial und dürfen nicht mehr öffentlich gepostet werden aber such doch mal
Naja ich hoffe ich konnte helfen.
P.S. Links zu den Serverfiles kann man nicht mehr posten -.-
ich habe alles nur des klappt einfach ned wenn ich virtual pc anmachje und da des alles erstellt habe dann in diesemschwarzenfenster paar sachen eingebe die in tut stehen steht rechts unten bei virtual pc windows systemfehler ip adressenkonflikt bla bla es klappt einfach nit
pserver 5017 problems... 12/23/2009 - CO2 Private Server - 6 Replies ok well i have made my own server using client 5017. theres one problem tho some things in shopping mall dont work such as exp. pot ect. also i cant seem to figure out how to change the db rate... thanks
Pserver EO - Hamashi problems 05/23/2009 - EO PServer Hosting - 4 Replies hi all,
Before I make a Pserver of a MMO,
I always try it on my PC, with hamashi and
stuff.
I tried to run a EO Private server on hamashi.
But it won't work.
With a litle help, it might work.
[HELP] im making Pserver got problems. 03/17/2009 - CO2 Private Server - 5 Replies im following Make Private Server Using TQ binarys ! made by lol-lol. i followed the steps except i didnt put it the right place instead of putting files on D: i put it on C: because i use vps. and the problem is, when i start the Start.bat file.. it shows the NPC and ACC server and it says Connect to the account server again.. what is the problem??
please help.
Pserver problems 11/14/2008 - MapleStory - 2 Replies hey all,
i've started a new Pserver (still in beta fase), its a repack from fairfrozen 0.2 and since im a noob im already very proud of myself to get a server working.
however, i do got some problems, and i hope u can help me out.
porb 1. the GM commands are partially working, for example, !killall works, but !spawn (monsterid) (number) wont work, and this goes for other commands.
prob 2. the 4th jobs arent included in this repack, so i've tried to get them, however i phailed (as...
Have problems with pserver 02/09/2008 - Silkroad Online - 1 Replies Hello all,can someone help me??? In pserwer i get a lot and often dc whats the problem,maby i can do something for dont get dc??? Plz help.
Ty a lot who helps!!!:)