Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 20:43

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Serveradmins/Mods

Discussion on Serveradmins/Mods within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply

Old   #1

danny1991's Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 9
Serveradmins/Mods

Leute, kann es sein, dass immer mehr "Kinder" die Server leiten?!
Inkompetente Leute, die von Tuten und Blasen keine Ahnung haben,..

Freu mich auf euere Meinungen
danny1991 is offline  
Old 07/04/2012, 20:56   #2

elite*gold: 1880
Received Thanks: 1,512
Kann es sein das immer mehr "Kinder",
solche unnötige Threads posten?
Sikk' is offline  
Thanks
2 Users
Old 07/04/2012, 21:00   #3

Michael_X's Avatar

elite*gold: 4
Received Thanks: 1,350
Sehr schöne Grammatik und Rechtschreibung Assassine. Unnötiger Spam, reported.

B2T: Das ist völlig normal. Ich würde sagen dass 80% der heutigen Server werden von unfähigen, minderjährigen Jugendlichen geleitet werden, natürlich auf die Kreditkarte von Mama.
Michael_X is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Game admin, chat mods, forum mods, and support mods from Darkorbit need to be exposed
01/20/2012 - DarkOrbit - 14 Replies
If anyone has the user names on darkorbit mods and admin lets get them exposed. bet you will be surprised who they are and how the are taking advantage of the game we love.
[FRAGE]An alle Serveradmins
12/28/2011 - Metin2 Private Server - 5 Replies
hey, Ich sehe schon immer Community's die mehr als 1nen Server haben und die Server getrennt laufen lassen. Warum macht ihr nicht einfach eine Server Homepage wo man bei der Rangliste zwischen den Servern wählen kann und die Server kann man ja mit einer Login DB verbinden sodass man sich nur einmal registrieren muss um auf beiden Servern zu spielen. Warum macht ihr das nicht? gruss Floppy
Serveradmins gesucht
09/04/2011 - Counter-Strike - 15 Replies
HALLO, LIEBE MEMBER WIR SUCHEN AKTIVE ADMINS Wir besitzen: 1. Jail server : 80.82.209.245:27395 2. Poolparty server : 91.194.84.15:27315
PLEASE READ: RUNNING FOR V.MODS or acting mods, not real mods .
05/04/2011 - General Gaming Discussion - 1 Replies
Hi there, If you are reading this thread well .. This is important, This thread is about V. mods, Not real mods, But acting mods, If you cant understand just be specific, And if you are Dutch,espaniol,etc. Go translate what im saying, - I, Quiva, Promises to make this forum away from spamming and other "ming" . I have experience in moderating one's forum, So please support me as a V.mod or "acting mods here" not real mods . - Thanks for reading and may "Internet" bless us .:handsdown: ...
Frage an Serveradmins[Drohungen etc]
02/24/2011 - Metin2 Private Server - 17 Replies
Hey, Diese Frage geht an die Serverleiter. Kennt ihr das? Es gibt immer irgendwelche kiddys die meinen einfach so items zu bekommen. Dann kommen sie mit Drohungen und drohen den Admin wie z.b mit ich zeige deinen Server an ich gehe zum Anwalt.Gib mir Items dann mache ich das nicht. Können diese User rechtlich was machen?

All times are GMT +1. The time now is 20:43.