Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:39

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

AntyFly+Dmg For M2bob

Discussion on AntyFly+Dmg For M2bob within the Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros forum part of the Metin2 category.

Closed Thread

Old 09/23/2012, 08:38   #16

elite*gold: 0
Received Thanks: 613
for me dont work
dhabei is offline  
Old 09/23/2012, 08:47   #17

Received Thanks: 2
thx man ne faci mandri tot asa
djgabyyy is offline  
Old 09/23/2012, 08:50   #18

Received Thanks: 162
Quote:
Originally Posted by 123klo View Post
Simple statement:

Kamarun released the antifly and sandmann ask him to delete the download

Also you have not the permission because it is from kamarun and you only updated this which take 1minute, you also didn´t know how to extract the pc files >.<
First off: I know how to extract the pc files,i didn't know how to archive them,but i learned.i'm a human.

I was playing wiht pc files for some weeks.

Second:I said credits to kamarun. And i think it's enough. it wasn't his mistake publishing the hack. i could actualy take his antyflydmg,extract,copy the files to metin2_patch_xmas.
CantShutMyMouth is offline  
Thanks
1 User
Old 09/23/2012, 10:00   #19

Received Thanks: 39
Nu te speria sunt doar...umbre !

Ma bucur pt tine :X

Good WORK !!!
rotaisde is offline  
Thanks
1 User
Old 09/23/2012, 10:37   #20

elite*gold: 726
Received Thanks: 7,909
Be happy with the functions and clients for free from the m2bob, SandMann can minimize the client and all free user can only botting with one client!

Quote:
Originally Posted by SandMann
du meinst also wir sollen den kompletten pack ordner md5 checken ab dem nächsten update...
das geht auf eure performanz ...
Quote:
Originally Posted by SandMann
You mean we should check the complete pack folder with md5 in the next update?
That is bad for your performance ....
noahrmal is offline  
Old 09/23/2012, 12:27   #21

Received Thanks: 522
Naja es ist schön und gut das der m2 bob gemacht wurde allerdings alles andere zu b,locken das man dazu gedrängt wird sich premium zu holen ist auch i-wie nicht die feine art ist für mich genau wie die gf zml geldgeil auch wenn derm2 bob ne super arbeit ist die anderen bots werden nur geblockt damit man sich premium holt...
marykillsjane is offline  
Old 09/23/2012, 12:30   #22

Received Thanks: 768
nice work

jah das mit premiumist echt bischen khh aber kak drauf wenigstens funzt er
oOEvolutionXiOo is offline  
Old 09/23/2012, 12:46   #23

Received Thanks: 3
Don't work...
cortezneo is offline  
Old 09/24/2012, 08:29   #24

Received Thanks: 23
Thanks bro for having the ***** to post it again unlike *others* who got scared and removed it. And Sandmann can rot in hell with his greediness anyways.
Nardeen is offline  
Thanks
1 User
Old 09/24/2012, 21:10   #25

elite*gold: 5
Received Thanks: 2,595
könnte ihregnd ein Mod oder so diesen Tread Closen da das File von mir ist und ich mit Sandmann016 von M2Bob Tea ausgemacht habe das File rauszunehmen da es eine Premium Funktion ist und dieses habe ich gemacht. So jetzt macht dieser USER hier einen Tread mit meinem File (c) all rights vorbehalten und er hat keine Genemigung das zu Reuppen.

kurtz und Bündig:
es gab von mir keine Freigabe für mein Tool (orginal habe ich closen lasen und dl rausgenommen durch die absprache mit dem M2bob Team).

ich beantrage diesen Treade zu closen da es mein File ist, er keine genemigung besitz
das ihrgenwo hoch zu Laden)

also bitte den dies ist ein (c) verletzung meines Files

#Delate the dl Link
#close the Tread
#vote für ne mittlere Verwarnung

lg

p.s: ich möchte bitte das das File hier entferhnt wird (den da ist eine Agb verletzung) in den files is ein (c) eingebaut und ich mache da mein Anspruchgeltend dl. Löschen Tread Closen

Danke für die chnelle bearbeitung
kamarun is offline  
Thanks
1 User
Old 09/25/2012, 01:42   #26

Received Thanks: 195
Das kann Sandmann natürlich machen, nur sollte man hier nicht imemr so tun, als wäre er der Einzige, der hier was kann. Allgemein wurden die Einstellungen total vernachlässigt. Heute will jeder nur noch Geld verdienen, selbst in diesem Bereich hier. Man kann ja wohl nicht erwarten, dass man alle Extras nicht mehr einfügen darf, in den Metin2 Ordner, nur weil man M2Bob nutzt. Solange mann ichts an dem Bot selbst ändert, ist das vollkommen in Ordnung.

@Kamerun: Du beachtest die Rechte der Gameforge auch nicht, willst jetzt hier aber darauf pochen? Das macht dich doch sehr lächerlich in meinen Augen!
HeldforHeld is offline  
Thanks
1 User
Old 09/25/2012, 03:08   #27

elite*gold: 32
Received Thanks: 97
Quote:
Originally Posted by kamarun View Post
könnte ihregnd ein Mod oder so diesen Tread Closen da das File von mir ist und ich mit Sandmann016 von M2Bob Tea ausgemacht habe das File rauszunehmen da es eine Premium Funktion ist und dieses habe ich gemacht. So jetzt macht dieser USER hier einen Tread mit meinem File (c) all rights vorbehalten und er hat keine Genemigung das zu Reuppen.

kurtz und Bündig:
es gab von mir keine Freigabe für mein Tool (orginal habe ich closen lasen und dl rausgenommen durch die absprache mit dem M2bob Team).

ich beantrage diesen Treade zu closen da es mein File ist, er keine genemigung besitz

#Delate the dl Link
#close the Tread

lg

p.s: ich möchte bitte das das File hier entferhnt wird (den da ist eine Agb verletzung) in den files is ein (c) eingebaut und ich mache da mein Anspruchgeltend dl. Löschen Tread Closen

Was denkst du eigentlich? Das du Obama bist und hier anschaffen kannst?
Mal ehrlich wen interessierts wem da was gehört? Das is eh alles Illegal.(was wilst du machen ihn anzeigen weil er deinen "Hack" der, der Gameforge schadet zum Download zur Verfügung stellt?
Und die Mods haben wesentlich wichtigeres zu tun.
bl4ckout_joe is offline  
Old 09/25/2012, 07:20   #28

Thumbs down

Quote:
Originally Posted by kamarun View Post

kurtz und Bündig:

#Delate the dl Link
#close the Tread

lg

You are an ASS KISSER i wish i knew how to say this in german so you fully understand it and you got no balls and you would kiss the asses of M2bob team all day long to just be their friend when you should be benefiting the community against their greed. kamarun ASS KISSER
Nardeen is offline  
Old 09/25/2012, 10:39   #29

Received Thanks: 19
thats not nice to say
kamarun makes great things for metin
ddrsdram400 is offline  
Old 09/25/2012, 17:54   #30

Quote:
Originally Posted by ddrsdram400 View Post
thats not nice to say
kamarun makes great things for metin
but he also is supporting sandman and salit's greed to just be their friend or maybe in the future be on the m2bob team and earn a dollar or two.

the whole point of hacks is to make game less expensive for those who cant affort coins..not the GREEDY sandman and salit are asking for money for those hacks so yes they deserve to rot in hell and kamarun is just a coward nothing more.
Nardeen is offline  
Thanks
4 Users
Closed Thread