Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 06:17

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[RELEASE] Switchbotv3 by Padmak

Discussion on [RELEASE] Switchbotv3 by Padmak within the Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros forum part of the Metin2 category.

Closed Thread

Old 12/30/2011, 14:34   #976

elite*gold: 0
Received Thanks: 2
Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Ich will switchen! Wer noch?
marcelisback™ is offline  
Old 12/30/2011, 14:41   #977

Received Thanks: 1
Bei mir kommt immer " ein fehler ist beim starten des bottes im schritt 6 augetreten: 126 "
Was ist zu tun? Ich hab Windows 7 (64Bit) und alles so gemacht wie im Handbuch
Bin auf Server: Zephion
Bitte helft mir
wellek1996 is offline  
Old 12/30/2011, 14:43   #978

kanns sein das der auf zehion gefixxt wurde? :/
LimitX is offline  
Old 12/30/2011, 14:43   #979

so schnell?
wellek1996 is offline  
Old 12/30/2011, 14:50   #980

also er switcht einfach nicht wenn man auf starten drückt... aber ich glaub das liegt daran das die switch dinger eine andere id haben und das auslesen von padmaks bot v3.0.0.2 nicht funkt
LimitX is offline  
Old 12/30/2011, 14:52   #981

ich komm nichmal so weit
wellek1996 is offline  
Old 12/30/2011, 15:55   #982

Received Thanks: 0
kann auf zephion nicht switchen wenn ich auf start drücke passiert nix -.-
Cimeta is offline  
Old 12/30/2011, 16:25   #983

Received Thanks: 2
JAAAA ER FUNZT ENDLICH!!!!! WER PROBLEME HAT PN ME WILL EUCH ALLEN HELFEN DDDD
marcelisback™ is offline  
Old 12/30/2011, 16:30   #984

Received Thanks: 16
wiso kan ich nicht auf 2 fenstern die bot injecten?
guko10 is offline  
Old 12/30/2011, 16:39   #985

Ich hab Win xp und bei mir kommt Fehler 6 :126 was soll ich machen wie bekomm ich das weg
umutbaev is offline  
Old 12/30/2011, 16:46   #986

Excuse me Padmak when i try to register this message gets out:
Auf diesen PC ist bereits Account registriert. Bitte logge dich dort ein!
But i don't have registrate any account... how i can do?
Divyrulez is offline  
Old 12/30/2011, 16:49   #987

da steht ich hab schon n account aber hab ich garnet Oo
blubiii123 is offline  
Old 12/30/2011, 16:57   #988

Bei mir kommt immer " ein fehler ist beim starten des bottes im schritt 6 augetreten: 126 "
Was ist zu tun? Ich hab Windows 7 (64Bit) und alles so gemacht wie im Handbuch
Bin auf Server: Zephion
Bitte helft mir
wellek1996 is offline  
Old 12/30/2011, 17:15   #989

Excuse me Padmak when i try to register this message gets out:
Auf diesen PC ist bereits Account registriert. Bitte logge dich dort ein!
But i don't have registrate any account... how i can do?
Can someone answer to the question?
Divyrulez is offline  
Old 12/30/2011, 17:28   #990

Received Thanks: 3
Langsam nervts... ich versuch seit 2 tagen den bot zum laufen zu bekommen aber er will einfach nicht switchen -.- Habs auf XP und Win7 ausprobiert, klappt auf beiden nicht.
Und bei anderen funktioniert er ja auf DarkFusion... Kann mir mal jemand helfen?
Byzzn is offline  
Closed Thread

All times are GMT +1. The time now is 06:19.