Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers
You last visited: Today at 12:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement
Bitcoin Dice Game


Urban-Legend Urban-Legend is offline

Junior Member

Statistics

Total Posts
Thanks Given
Blog
General Information
  • Last Activity: 05/30/2020 11:49
  • Join Date: 04/12/2020

Mentions

No results to display...

Quotes

05/31/2020
08:42 - razvanbv quoted Urban-Legend in post UNIQUE-Silkroad | 80 CAP | ONLY CH | PLAY2WIN | LONG TERM | JOIN NOW --->
anvelopa that's exactly why i left, after players got Last Tier SUN +10 (max plus) he changed everything to f--k up those who got nothing yet when i tried to speak to them on Discord, ...
05/30/2020
14:31 - Geenzo quoted Urban-Legend in post NGE サキエル Old3Job | 60 Cap | CHN | No donations | No bots
well i could bot using auto select and key presser per client minimized (that counts as a bot for sure) but i still left, you wanna know why i left? here is the reasons 1-no proper a...
13:42 - ƛssman quoted Urban-Legend in post NGE サキエル Old3Job | 60 Cap | CHN | No donations | No bots
well i could bot using auto select and key presser per client minimized (that counts as a bot for sure) but i still left, you wanna know why i left? here is the reasons 1-no proper a...
08:48 - Deleted Posts
08:43 - Deleted Posts
05/27/2020
14:35 - Kenai quoted Urban-Legend in post Silkroad Memory | 80 Cap CH | Low Rates | Play2win | Open 05.06.20
i like simplicity myself, i just hope you extend Auto Equip to D7, Lv57 or 63 set will be perfect with cap 80 also if alchemy is 1x i will join it, i don't like 0.5x alchemy rate pserve...
11:13 - Kenai quoted Urban-Legend in post Silkroad Memory | 80 Cap CH | Low Rates | Play2win | Open 05.06.20
so is it Drop System or shitty Coin System? Drop system. Battle Arena will be enabled after launch and some nice rewards from Arena coins but that's it :)
09:54 - kemalkukrer31 quoted Urban-Legend in post Jado Sro | 60 Cap CH | NO DONATE %100 FREE | HARD RATES !!!
4-turks community will never help you or be friends with you (everybody knows that turks not that friendly in SRO actually in anywhere) Hahaha lol this gave me stomach pain. Idk where a...
05/26/2020
09:00 - abderus quoted Urban-Legend in post Jado Sro | 60 Cap CH | NO DONATE %100 FREE | HARD RATES !!!
so which files is that? ECSRO? or VSRO? Vsro server files
05/21/2020
09:20 - ƛssman quoted Urban-Legend in post NGE サキエル Old3Job | 60 Cap | CHN | No donations | No bots
2 major reasons i left, 1- admin doesn't reply to give keys to register with 2- he changed game OPCODE (shitty move cause he couldn't detect Botters) now i have lost any chance to use any ...

All times are GMT +2. The time now is 12:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

BTC: 33E6kMtxYa7dApCFzrS3Jb7U3NrVvo8nsK
ETH: 0xc6ec801B7563A4376751F33b0573308aDa611E05

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2020 elitepvpers All Rights Reserved.