Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers
You last visited: Today at 18:25

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement





GinJim GinJim is offline

Exposing Frauds & Scammer

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 14
  1. GinJim
    03/22/2021 21:36 - permalink
    GinJim
    ⚠️Scam Alert: User: WxInternal ❌
    Scams you money & constantly posting fake cheats, which you will never get.
  2. GinJim
    03/22/2021 20:40 - permalink
    GinJim
    You're probably someone who is in my scammer list lel. Oh right, you're a friend of ziqp. @Vexzy.
  3. Vexzy.
    03/22/2021 11:40 - permalink
    Vexzy.
    cringe -rep
  4. GinJim
    03/19/2021 02:57 - permalink
    GinJim
    ⚠️Scam Alert: User: ziqp ❌
    Selling constantly detected Cheats.
  5. GinJim
    03/19/2021 02:10 - permalink
    GinJim
    ⚠️Scam Alert: Irondome ❌
    Exitscam, rat in your computer.
  6. matafa11
    03/18/2021 15:26 - permalink
    matafa11
    yo man, i add you on discord, pls accept.
  7. Typii
    03/01/2021 19:39 - permalink
    Typii
    You call me fake account even though I am not a newly opened account. keep going bad as you want I bought from them and I didn't have any problems I can vouch for them. If you think I am a business partner with them, you are wrong, I can prove it in any way. You are a clown who is not funny, that's all
  8. GinJim
    02/28/2021 23:20 - permalink
    GinJim
    ⚠️Scam Alert: User: CheliosHD ❌
    Selling a cheat that doesn't exist & also fake discord.
  9. GinJim
    02/28/2021 23:08 - permalink
    GinJim
    ⚠️Scam Alert: AppleCheats.cc ❌
    Exitscammed long ago.
  10. GinJim
    02/28/2021 21:53 - permalink
    GinJim
    lol, obviously cause you're a fake account

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
Thanks Given
Blog
General Information
  • Last Activity: Today 07:30
  • Join Date: 04/02/2013

Mentions

03/26/2021
09:46 - skybreak.exe mentioned GinJim in post Looking for Rainbow Six Siege Hack.
Hi GinJim, I can recommend you good UD Cheat. Right now you can get a 1 hour trial to check it up for free. Contact Asterix#9500 on discord and check it with him. No scam and the supp...

Quotes

04/06/2021
20:01 - NotKurwa quoted GinJim in post Looking for Rainbow Six Siege Hack.
Hey, already found one that's great & been not detected ever since they started. Thank you though :) I'm glad! If you could share it to some people in these posts would be great. ...
04/05/2021
13:54 - NotKurwa quoted GinJim in post Looking for Rainbow Six Siege Hack.
You know that you're still in the same account? Pathetic`. Don't worry. I'll know when someone scams. If you want something with decent features should probably look later ...
03/25/2021
20:40 - cheesydip quoted GinJim in post Looking for Rainbow Six Siege Hack.
Hello, I'm searching for a r6s cheat, should be working on 20h2 & amd. Don't even try to scam. I'll be more than happy to be a longtime Customer. Cheesy#5890 contact if intereeste...
03/19/2021
03:04 - ilikebacon. quoted GinJim in post [Unofficial] List of Legit/Scam Cheat Providers
Quoted from Xenos: Please note that this list is based on users experience in the past, even if someone is listed as legit doesn't mean he's actually trustworthy in future. Also this...
03/18/2021
21:57 - Deleted Posts
03:47 - Deleted Posts
03/14/2021
02:12 - badger111 quoted GinJim in post [Unofficial] List of Legit/Scam Cheat Providers
Not in the mood for discussions lol. For y'all reading this just inform yourself about Michael & his vouches, but also look at the negative side which is far more dominating than t...
01:25 - signasure quoted GinJim in post [Unofficial] List of Legit/Scam Cheat Providers
Not in the mood for discussions lol. For y'all reading this just inform yourself about Michael & his vouches, but also look at the negative side which is far more dominating than t...
00:31 - signasure quoted GinJim in post [Unofficial] List of Legit/Scam Cheat Providers
Actually he is a scammer lol, I've tried his products always detected lots of complains not only in this section but also in Valorant scene. Detections are not equivalent to a fra...
03/06/2021
12:36 - Deleted Posts
12:36 - webst quoted GinJim in post [Unofficial] List of Legit/Scam Cheat Providers
x22cheats - NoScam. Good Price ... x22 is on the market since 20 years, but has nothing to do with Valorant dude. Wake up Right, with your perfect 'English' & Community. Oh & l...
03/05/2021
18:05 - Lucas Lobbies quoted GinJim in post Best undetected cheat?
Scam. nah dont take this kids vouch copy. probably backdoored to steal your info, or a pasted cheat that will just get you delay banned. Bro its not a backdoor. AV doesn't d...
02:18 - Lucas Lobbies quoted GinJim in post Best undetected cheat?
Scam. I can assure you I'm not a scam. I have video proof and will give you a vouch copy if you DM me. I know I'm a new account but I just started selling. At least let me send a ...
03/01/2021
19:44 - *Michael Scofield quoted GinJim in post [Unofficial] List of Legit/Scam Cheat Providers
Yeah for sure can be trusted with your 'vouch' - Scam. This idiot just got a wound. He started calling himself a scammer hunter just to disparage me and updated his profile: D He...
19:38 - Typii quoted GinJim in post [Unofficial] List of Legit/Scam Cheat Providers
Yeah for sure can be trusted with your 'vouch' - Scam. Whether you accuse me of being a business partner with them or tell me other things, but I will vouch for them, I have neve...
19:21 - *Michael Scofield quoted GinJim in post 🔰 ValoAgent Private! ✅ Aimbot ✅ Esp ✅ Spoofer! 🕕 Fast Delievery 💲 Best Price ✅ UD!
your old private got detected, you got caught trying to sell it out to gamerdoc, you’re here now selling a new private you claim to have been selling for 3 months but you literally h...
17:20 - DivinityValorant quoted GinJim in post |RELEASE|🔥 DIVINE Valorant🔥| 🔥AIM+ESP+StreamProof🔥 | ✅Brand New & Undetected✅
Didn't you get banned just a few days ago & now you've made a new account lol. You are wrong us with someone
00:05 - VirtualCheats quoted GinJim in post Slotted ESP Features
Scam obviously. Yeah, I was looking to be a reseller for this kid and he seemed to know a lot but he had NO videos or proof...
02/28/2021
15:49 - *Michael Scofield quoted GinJim in post 🔰 ValoAgent Public! ✅ Aimbot ✅ Esp ✅ Spoofer! 🕕 Fast Delievery 💲 Low Price! ✅ UD!
Aren't you busy fucking donkeys? Lol. Funny kid xD
15:49 - *Michael Scofield quoted GinJim in post 🔰 ValoAgent Private! ✅ Aimbot ✅ Esp ✅ Spoofer! 🕕 Fast Delievery 💲 Best Price ✅ UD!
Actually for y'all interested in this, just read this from page 6 till last. https://www.elitepvpers.com/forum/valorant-trading/4874370-valoagent-public-aimbot-esp-spoofer-fast-deli...

Blog

View GinJim's BlogRecent Entries
Latest Blog Entry

Posted 03/28/2021 at 09:36 by GinJim Comments 0
Posted in Uncategorized
⚠️Scam Alert: User: WxInternal ❌
Scams you money & constantly posting fake cheats, which you will never get.

Posted 03/22/2021 at 21:36 by GinJim Comments 0
Posted in Uncategorized
⚠️Scam Alert: Discord User: Rзaper#0001 ❌
sold me a detected r6s Cheat.

Posted 03/19/2021 at 02:59 by GinJim Comments 0
Posted in Uncategorized
⚠️Scam Alert: User: ziqp ❌
Selling constantly detected Cheats.

Posted 03/19/2021 at 02:13 by GinJim Comments 0
Posted in Uncategorized
⚠️Scam Alert: Irondome ❌
Exitscam, rat in your computer.

Posted 02/28/2021 at 23:22 by GinJim Comments 0
Posted in Uncategorized
⚠️Scam Alert: User: CheliosHD ❌
Selling a cheat that doesn't exist & also fake discord.

All times are GMT +2. The time now is 18:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

BTC: 33E6kMtxYa7dApCFzrS3Jb7U3NrVvo8nsK
ETH: 0xc6ec801B7563A4376751F33b0573308aDa611E05

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2021 elitepvpers All Rights Reserved.