Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers
You last visited: Today at 16:48

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


ptipois ptipois is offline

Senior Member

Statistics

Total Posts
Thanks Given
Blog
General Information
  • Last Activity: Today 13:08
  • Join Date: 05/21/2011
  • Referrals: 0

Mentions

03/14/2017
17:31 - KickMayer mentioned ptipois in post free background bot?
ptipois Im a bad botter cause i dont bot 24/7? Dont judge someone before you know the facts dude ;) So there's 2 options here, you have no idea how to bot or you don't bot 24/7, b...

Quotes

09/12/2018
11:02 - Nikos3 quoted ptipois in post [Release] palla by palavia (pixel-bot)
...palla bot, not a box bot, no point to use it in x-2 Exactly, and for collecting bonus boxes you have other bots which are also free and work in background like Exobot. As ptipois said No point of using it like a bonus box collector ;)
08/29/2018
10:16 - Amazon quoted ptipois in post Screenshot and Video Thread
so someone waste is time to do a packetbot for a private server ? hmmm The Dev doesn't waste his time lol He improve his skills
08/19/2018
01:47 - megasuperleader quoted ptipois in post [Release] Vertex Bot
Stop using slow conf and go full speed no shield full lf4 I did this!
08/17/2018
11:53 - DRAGON_VS_SHARK quoted ptipois in post cheap top 11 ga1
how many do you want for this hacked acc? The acc. is safe now. #SOLD
07/30/2018
19:37 - Sinner98 quoted ptipois in post [Darkorbit] Golem --> Bot + Wartool
It's only a 24h trial, you need to buy it after that ok thanks anyway I'm undecided about the possible purchase for these problems listed.
07/14/2018
22:41 - Ra2taLV quoted ptipois in post [Release] Vertex Bot
vps: 2 vcore, 3/4 go ram, windows 7/8/10/server 2016 Is this the VPS you running or its the minimum to get it going? Ra2taLV
03/22/2018
19:34 - Illuminаti quoted ptipois in post Screenshot and Video Thread
https://i.gyazo.com/efa23653f0364cc2a47947ffe7ce7b0d.png My last ??? ride Rest in peace beauty Bigpoint's teams have always been good for ruining the best things on their games :...
01/14/2018
17:47 - VitalyAbsolut quoted ptipois in post Screenshot and Video Thread
best era of fr2 with stt lct and d7 Yes.. 3 clans best clan in the past I remember when STT make hunt with LCT against other compagny haha the video was deleted on youtube... th...
05/02/2017
21:53 - LessGore quoted ptipois in post free background bot?
DOB is great, but since you can't afford to buy a bot i would recommend you to get enough money to buy it :P Cause it's really worth it. You can get 1-1,5 million uri a month if botti...
21:53 - Deleted Posts
04/01/2017
00:23 - jorg* quoted ptipois in post Klickbot
no one, but plz don't ruin pvp with this shit what pvp? 75% is botting :confused:
03/15/2017
03:23 - KickMayer quoted ptipois in post free background bot?
Naaah, not because you don't bot 24/7, because you earn only 1M in 1 month with 10h of botting per day you can make easily 2M uri per month with only x1, a goli and no premium/double...
02/15/2017
19:35 - Palladium<3 quoted ptipois in post Darkorbit Talk II
I believe it's xp/1000 + honor/100. I thinks he want Hall of fame and not rank calculating so there isn't any explanation in every account for the calcul. And the calcul is EP/1...
02/13/2017
05:00 - BaD.MiZo quoted ptipois in post 🎉 DOB - PacketBot (c) v5^dev comeback 🎉 🙈🙉🙊
Dob has more features than I/Kbot and better logic, so yes he is better than both of them. Compare PBDO to DOB is hard cuz with PBDO we can create our own script. Maybe not the fates...
02/11/2017
16:36 - jorg* quoted ptipois in post 🎉 DOB - PacketBot (c) v5^dev comeback 🎉 🙈🙉🙊
Dob has more features than I/Kbot and better logic, so yes he is better than both of them. Compare PBDO to DOB is hard cuz with PBDO we can create our own script. Maybe not the fa...
02/03/2017
10:46 - linksus quoted ptipois in post 🎉 DOB - PacketBot (c) v5^dev comeback 🎉 🙈🙉🙊
just check it and let 0, the bot will pick up for you. If you set an amount, he will stop when you have this amount of key (you have 100 key, you set 80, he pick only 20). Thanks for...
02/02/2017
17:08 - KickMayer quoted ptipois in post 🎉 DOB - PacketBot (c) v5^dev comeback 🎉 🙈🙉🙊
New update of DO 2 hours and 34 min ago Ohh.. Meh! ^^ But DOB is fast af on their updates, huge plus! :D
16:48 - Sziga quoted ptipois in post Darkorbit Talk II
Terror in GA1 was banned for UBA pushing some month ago. i know Terror still have acc on GA1 (general) so they lose it and also get it back.. but dont know is it for pushing..
16:27 - epete quoted ptipois in post Darkorbit Talk II
Terror in GA1 was banned for UBA pushing some month ago. Yep cause he is dumb and killed own accounts on same ip lmao. I was uba winner 5 times in a row with 8 iris and no ban :)
01/30/2017
18:22 - DarkStar26 quoted ptipois in post Darkorbit Talk II
yep, yesterday just impossible to jump, attack, disco, raff, use pet. Just move was possible. i'm almost all the time with ping of 200ms still better than mx1 with my 350 x) wh...

All times are GMT +1. The time now is 16:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.