Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Main
You last visited: Today at 03:31

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Link zum Clientside verändern der Homepages?

Discussion on Link zum Clientside verändern der Homepages? within the Main forum part of the General category.

Reply
 
Old   #1
 
Vengens's Avatar
 
elite*gold: 40
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,403
Received Thanks: 324
Link zum Clientside verändern der Homepages?

Hi liebe com, ich meine mal in einem Thread von hier
gesehen zu haben, dass es ein java script gibt, mit dem man die clientdaten einer homepage ändern kann.. ich meine es in einem metin2 forum gesehen zu haben aber kann mich nicht recht entsinnen. die sufu gibt nichts her, darum frage ich so nach.
man musste den link einfach nur oben inder linkzeile beim browser einfügen und schon konnte man die daten der page beliebig ändern. wäre nett wenn ihr mir den link hier reinposten könntet. danke
vens
Vengens is offline  
Old 11/19/2008, 20:56   #2
 
Vengens's Avatar
 
elite*gold: 40
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,403
Received Thanks: 324
Sehr hilfreiche antwort bitte postet mal den link wenn man ihn findet..
Vengens is offline  
Old 11/20/2008, 14:56   #3
 
Atheuz's Avatar
 
elite*gold: 81
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,921
Received Thanks: 2,239
Benutz doch einfach Firebug.
Atheuz is offline  
Old 11/25/2008, 16:29   #4
 
12354's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 943
Received Thanks: 132
Ihr seid echt hilfreich ^-^
Code:
javascript: document.body.contentEditable = 'true'; document.designMode = 'on'; void 0
12354 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
link verändern
07/24/2010 - WarRock - 5 Replies
hay wie kann man die links verändern also name Z.b Klick ich kapier es nicht weil manche es machen



All times are GMT +2. The time now is 03:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.