Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Lineage 2
You last visited: Today at 04:44

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



config problem

Discussion on config problem within the Lineage 2 forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 7
Received Thanks: 0
config problem

hey, its more of how do i set my mystic muse..
i am fighting in cata atm, wiht se in party

i cant manage to hit or to set the skills in the correct order, or maybe its just like that. ive tried prolly everything

as mm 79 i am using 3 main skills, hydro ice vort, and ice vort crusher.


basicaly i always wanna start with vortex+crusher, or even hydro+vort+crusher will do too, problem is if i set for either far or melee settings in this order, first mob is ok, but then becasue vortexes reuse is longer he has a 2 sec delay before every hydro he does and i suffer alot of damage..

question is how do i set the 1st 2nd and the spell at the bottom correctly to make this smooth as possible without any delay. so if vortex aint ready juts move to hydro asap.... thanks for ur time, plz only ppl who know what they say. ty
ruthlessass is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Problem mit Config
03/04/2009 - Metin2 - 18 Replies
Auch ich brauche mal Hilfe und wollte euch fragen wie ich das beheben kann (siehe Anhang). Ich würde gerne alles sehen können, wie auch in anderen Versionen. Danke im Vorraus MfG JaY
config.pk problem
02/17/2008 - Kal Online - 2 Replies
hallo ich weiss dass es erst mein erster post ist, aber würe euch trotzdem sehr verbunden mir zu helfen^^ ich hab auch forumsuche benützt, aber immer wenn sowas gefragt wurde haben alle nur rumgespammt und es gab keine sinnvolle antwort ich frage mich ausserdem warum bei den uce cd fragen usw. meist meist mehr oder weniger sinnvolle antworten gekommen sind, obwohl cd/range ect. für mich leichter erscheint als dass hier xD also, es handelt sich hier um einen privat server: hab als erster...
config.pk problem
02/17/2008 - Kal Online - 0 Replies
hallo ich weiss dass es erst mein erster post ist, aber würe euch trotzdem sehr verbunden mir zu helfen^^ ich hab auch forumsuche benützt, aber immer wenn sowas gefragt wurde haben alle nur rumgespammt und es gab keine sinnvolle antwort ich frage mich ausserdem warum bei den uce cd fragen usw. meist meist mehr oder weniger sinnvolle antworten gekommen sind, obwohl cd/range ect. für mich leichter erscheint als dass hier xD also, es handelt sich hier um einen privat server: hab als erster...
config.pk problem
02/17/2008 - Kal Online - 0 Replies
hallo ich weiss dass es erst mein erster post ist, aber würe euch trotzdem sehr verbunden mir zu helfen^^ ich hab auch forumsuche benützt, aber immer wenn sowas gefragt wurde haben alle nur rumgespammt und es gab keine sinnvolle antwort ich frage mich ausserdem warum bei den uce cd fragen usw. meist meist mehr oder weniger sinnvolle antworten gekommen sind, obwohl cd/range ect. für mich leichter erscheint als dass hier xD also, es handelt sich hier um einen privat server: hab als erster...
config.pk problem
12/24/2007 - Kal Online - 50 Replies
hey leute hab ne frage XD Ich hab die config.pk ich weiss auch das passwort aber wen ich es mit KalOnline Advanced PK Editor aufmache kommen so komsiche zeichen wen jemand weiss warum bitte schreiben auf dumme kommentare kann man vezichten sry für schreibfehler



All times are GMT +1. The time now is 04:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.