Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > League of Legends
You last visited: Today at 02:20

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Leblanc plays compilation

Discussion on Leblanc plays compilation within the League of Legends forum part of the Popular Games category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Leblanc plays compilation

new compilation
hu7chpro is offline  
Reply

Tags
compilation, league of legends, leblanc, lol

Similar Threads Similar Threads
[Collection Thread] Let's Plays / Let's Shows / Videos / Youtube Channels
07/31/2021 - Minecraft - 709 Replies
Hello Guys! In this Thread you must post your Minecraft Videos or your Youtube Channel! ----- Hallo zusammen! Ich dachte mir ich mache mal einen Sammelthread für die Let's Plays/Let's Shows auf, damit ihr euch diese angucken könnt ( falls ihr sie noch nicht kennt) oder euch von ihnen für neue Bauwerke inspirieren lasst: Bitte eure Videos bzw. euren Kanal einfach ins Thema posten!
LeBlanc?!
04/08/2011 - League of Legends - 25 Replies
Hallo Ich geh mit Leblanc momentan gut ab... Aber bin noch nicht "ganz" lvl 30 (22) und will schonmal für alle möglichen runen sparen Welche wären die besten für LeBlanc? Pls die Deutschen namen der Runen posten :D
LeBlanc
03/30/2011 - League of Legends - 7 Replies
Hey hab ne frage, also ich spiele LeBlanc sehr sehr sehr gut letztes spiel 45/5/3 aber hab keine Runen ^^, deswegen frag ich welche Runen soll ich für sie nehmen spiele sehr aggressiv . LG

All times are GMT +2. The time now is 02:20.