Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > League of Legends
You last visited: Today at 01:02

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Free teamspeak 3 server !

Discussion on Free teamspeak 3 server ! within the League of Legends forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 46
Received Thanks: 3
Smile Free teamspeak 3 server !

Hello i want to show you our free teamspeak 3 server !
U can join for free if you want just write to admin and get your own password channel !
Website : Name:

Address:178.217.186.86:11063
killereek is offline  
Old 07/15/2013, 20:55   #2
 
elite*gold: 101
Join Date: Jul 2013
Posts: 222
Received Thanks: 8
Pn´d
BlaueKlinge is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
*FREE* [B]iete TeamSpeak 3 Server [S]uche Spenden *Free*
12/04/2013 - Freebies - 7 Replies
http://2k-hosting.com/images/ts3.png Liebe Community, ich habe mich heute entschlossen kostenlose TeamSpeak³ Server für Clans, Teams, Gilden oder einfach für Personen die mit Freunden reden möchten zu sponsorn. Ich besitze eine Non Profit Lizenz und 4 vServer. Das heißt ich kann 4x512 Slots verschenken. Zu den vServern Alle 4 vServer sind gleich.
Teamspeak 3 Server 4 Free
10/09/2012 - Freebies - 0 Replies
kein sponsoring mehr !!
*FREE* [B]iete TeamSpeak 3 Server [S]uche Spenden *Free*
04/30/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
http://2k-hosting.com/images/ts3.png Liebe Community, ich habe mich heute entschlossen kostenlose TeamSpeak³ Server für Clans, Teams, Gilden oder einfach für Personen die mit Freunden reden möchten zu sponsorn. Ich besitze eine Non Profit Lizenz und 4 vServer. Das heißt ich kann 4x512 Slots verschenken. Zu den vServern Alle 4 vServer sind gleich.
*FREE* [B]iete TeamSpeak 3 Server [S]uche Spenden *Free*
04/30/2012 - Trading - 0 Replies
http://2k-hosting.com/images/ts3.png Liebe Community, ich habe mich heute entschlossen kostenlose TeamSpeak³ Server für Clans, Teams, Gilden oder einfach für Personen die mit Freunden reden möchten zu sponsorn. Ich besitze eine Non Profit Lizenz und 4 vServer. Das heißt ich kann 4x512 Slots verschenken. Zu den vServern Alle 4 vServer sind gleich.
***Free Teamspeak 3-Server***
11/06/2010 - Off Topic - 1 Replies
Hallö Com, ich biete hier einen Teamspeak3 Server an, und das ganz kostenlos, ihr könnt drauf joinen, und loslabern ! Für was ist der Server gedacht? Er ist für das spiel WarRock gedacht, jedoch können auch andere Gamer ihn benutzen! Wer nen Clan etc. hat kann drauf kommen es hat unten aufgelisteten Channels; ~SM~ WarRock Teamspeak _____



All times are GMT +2. The time now is 01:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.