Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 04:21

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Suche League of Legends Gold account

Discussion on Suche League of Legends Gold account within the League of Legends Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Suche League of Legends Gold account

habe einen handels partner bereits gefunden , diesen thread nur erstellt damit wir request a trade machen können danke
putnam is offline  
Old 02/10/2013, 21:09   #2 Trade Status: Verified(?)

Received Thanks: 1
dont trust him guys, he is a scammer ! his only positiv tbm is from his multi account neme, cuz his skype name is also neme ! dont get scammed, he tried to scamm me !
Jaycetheboy is offline  
Thanks
1 User
Old 02/10/2013, 21:32   #3

Received Thanks: 0
u wanted to scamm me , i have all loged on skype and will report u now !
putnam is offline  
Closed Thread

Similar Threads Similar Threads
Suche.Nostale account/gold ///SELL League of legends account
02/26/2013 - Nostale Trading - 7 Replies
Suche einen Nostale Acc s3 // oder einfach nur gold auf s3 // sollte es der account sein sollte er mindestens lv55 sein und mit 1nem buschikostüm wenn es geht muss aber nicht ... ich verkaufe zudem noch meinen League Of Legends Account http://www.elitepvpers.com/forum/league-legends-tr ading/2183654-sell-league-legends-account-lv30.htm l#post19260257
Biete 250 e gold Suche guten League of Legends Account Eu
11/13/2010 - elite*gold Trading - 15 Replies
Moin, da ich wie gesagt noch e gold überhab und mir der Support von LoL dank "vergessener" bzw nie gesetzter GoA question mir mein Pw nicht zuschicken will,möcht ichs hier mal probiern nen Acc zu erstehen. Ihr solltet: -trusted sein -lvl 10+ ingame sein -Corki,Rammus,Leblanc,Singed,Fiddlesticks,Heimder dinger,Nasus ingame haben (oder einige ep,rp das ich 2-3 erstehen kann) joa ich warte auf eure gebote ;) gerne auch über MM

All times are GMT +2. The time now is 04:21.