Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Social Media Trading > Instagram Trading
You last visited: Today at 23:25

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Instabot - Easy Instagram Bot

Discussion on Instabot - Easy Instagram Bot within the Instagram Trading forum part of the Social Media Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
friendlyguy5000's Avatar
 
elite*gold: 270
Join Date: Jul 2011
Posts: 205
Received Thanks: 13
Post Instabot - Easy Instagram Bot

Hey,
I'm selling my performance friendly Tool which is called Instabot, it is a fast and easy auto-liker and auto-follower Tool for Instagram!



Main Features:
auto like newest photo by tag
auto follow/unfollow
normal instagram authentification
lifetime service



Price: only 5€ or 8 USD (1 License)



Payment: PayPal, PSC!

Just add me on Skype: friendlyguy5000

Sold: 0/100
Attached Images
File Type: png botgui.png (10.9 KB, 20 views)
File Type: jpg loggui.jpg (68.9 KB, 20 views)
File Type: jpg authentificationgui.jpg (35.5 KB, 20 views)
friendlyguy5000 is offline  
Old 01/14/2015, 22:13   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
Fifamastix's Avatar
 
elite*gold: 95
The Black Market: 118/0/0
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,363
Received Thanks: 117
You need vouche?
Fifamastix is offline  
Old 01/14/2015, 22:14   #3 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2014
Posts: 933
Received Thanks: 49
Here is the wrong Section.
You can only sell it here if u accept elite*Gold as a payment.

Greets.
'Aro is offline  
Old 01/14/2015, 23:09   #4
 
friendlyguy5000's Avatar
 
elite*gold: 270
Join Date: Jul 2011
Posts: 205
Received Thanks: 13
Post

Moved:
friendlyguy5000 is offline  
Closed Thread

Tags
bot, follower, hack, instagram, likes


Similar Threads Similar Threads
Instabot | Instagram Bot | Like / Follow / Comment | - e*G
01/01/2014 - elite*gold Trading - 19 Replies
http://img6.imagebanana.com/img/h0xfc5gu/botty.png Willkommen lieber User! Sicherlich kennen einige von euch den Fotoblog-Dienst Instagram, der vor kurzem von Facebook aufgekauft worden ist. Seine Userzahlen steigen täglich und es finden sich immer mehr User auf dieser Plattform! Ich Reselle den Bot von PSCBAY mit seinem Einverständnis, was er auch bestätigen wird! Seine Funktionen auf einem Blick: - Beliebte User followen / Fotos liken und kommentieren
instagram account gesperrt? instabot
11/18/2013 - Off Topic - 2 Replies
hallo unzwar habe ich heute mit meinen instaget bot gestartet er hat geliket gefollowt usw nach 1 sdt wollte ich wieder ihn startet und dann gab error 10/10 und als ichbilder komminiert wollte konnte ich nicht ist mein account gesperrt undwie bekomm ich den error weg oder sind clients gesperrt ? kann mir einer helfen
Instabot | Instagram Bot | Like / Follow / Comment | - e*G - PP
10/25/2012 - Instagram Trading - 2 Replies
http://img6.imagebanana.com/img/h0xfc5gu/botty.png Willkommen lieber User! Sicherlich kennen einige von euch den Fotoblog-Dienst Instagram, der vor kurzem von Facebook aufgekauft worden ist. Seine Userzahlen steigen täglich und es finden sich immer mehr User auf dieser Plattform! Ich Reselle den Bot von PSCBAY mit seinem Einverständnis, was er auch bestätigen wird! Seine Funktionen auf einem Blick: - Beliebte User followen / Fotos liken und kommentieren
Instabot | Instagram Bot | Like / Follow / Comment | - e*G
10/18/2012 - elite*gold Trading - 6 Replies
http://img6.imagebanana.com/img/h0xfc5gu/botty.png Willkommen lieber User! Sicherlich kennen einige von euch den Fotoblog-Dienst Instagram, der vor kurzem von Facebook aufgekauft worden ist. Seine Userzahlen steigen täglich und es finden sich immer mehr User auf dieser Plattform! Ich vertreibe einen der wenigen Bots der auch funktioniert! Seine Funktionen auf einem Blick: - Beliebte User followen / Fotos liken und kommentieren - Alle User aus den angegebenen Hashtags followen, Fotos...



All times are GMT +2. The time now is 23:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.