Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Guild Wars > GW Bots
You last visited: Today at 17:17

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Dumper - Wie denn?

Discussion on Dumper - Wie denn? within the GW Bots forum part of the Guild Wars category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Lorais's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2009
Posts: 34
Received Thanks: 0
Dumper - Wie denn?

Ich hock gerade vorm dumper und vesuch irgendwie die daten rauszulesen.

Da gw sich aber im vordegrund öffnet is des a weng schwer - gibt es ne möglihckeit die koordinaten von einem punkt speichern zu lassen?
Lorais is offline  
Old 04/26/2009, 17:09   #2
 
elite*gold: 20
Join Date: Feb 2007
Posts: 3,080
Received Thanks: 4,294
kp was der dumper ist, aber vielleicht solltest du gw mal im fenstermodus laufen lassen?
kknb is offline  
Thanks
1 User
Old 04/26/2009, 17:21   #3
 
Lorais's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2009
Posts: 34
Received Thanks: 0
Dumper isn prog des z.b. bei Syc0ns bots dabei ist um x-y koordinaten auszulesen.

problem is mitm fenster modus, dass ich dann wieder flasche koordinaten ha....

argh - k hab die lösung

Hab einfach des fenster manuell auf 800*600 gezogen und dann das GW fenster ausgewählt. der Dumper erkent dann das es sich um eine neues fentser handelt und miss im fenster die koordinaten

einmal closen bitte
Lorais is offline  
Old 04/27/2009, 03:06   #4
 
blauwiggle's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 123/0/1
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,722
Received Thanks: 476
Auf Wunsch geschlossen

#closed
blauwiggle is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Kennt einer denn Kill Bug finde denn nicht
04/04/2013 - WarRock - 14 Replies
Guten Tag an alle ich habe eine Frage an euch alle kennt einer diesen angeblichen Kill Bug nähmlich da war einer letzens im orban ops wir waren zu 3 drinne also ich allein gegen die 2 einer davon hatte 3kills und 2deads da hatt der gesagt guck mall was ich kann oder sonst was egal da habe ich ihn gesagt mach mall mit dein kill da noch mall auf ein mall hatt der 4kills und 2deads obwohl der mich nicht gekillt hat da habe ich gefragt ob der irgentwie so ein hack dafür hat er meine das...
Dumper Tool?
02/20/2010 - GW Bots - 4 Replies
I'm looking for a dumper that will show me my character's current x/y position. Doesn't have to be anything special. The dumper or source would be enough. Trying to write my first GWCA bot and I'm stuck with posx and posy.
Brauche Hilfe mit Dumper
08/14/2009 - GW Bots - 1 Replies
Habs doch selber geschaft ;)
[Release] ItemType.dat Dumper
04/22/2009 - CO2 PServer Guides & Releases - 5 Replies
Dumps ItemType into ini's that would be required for a flat-file based server. Resource intended for: http://www.elitepvpers.com/forum/co2-pserver-discu ssions-questions/203219-release-extremely-basic-bu t-working-bugless-c-source.html Usuage: Drop an *encrypted* (so straight from your "\pserver_client\ini\") itemtype.dat onto the exe and then hit enter. Version 2



All times are GMT +2. The time now is 17:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.