Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 00:45

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Old Pet Dupe

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Ok I am not really sure if this exploit still works as its been a long time since I've played the game. I had posted it on another website, but I figured I should also add it here as I didn't see it.

k i know an exploit that for some reason no one seems to know anymore... Its an old one that was enabled again in the last patch thanks to the 15 second call system and is a little bit tricky to pull off as it takes a while to learn how to do it fast, but once u learn it it will let u own in PVP or if u need a little support in dungeons. Ok here is how it works:

1) have the droid/pet/faction pet you wish to call in your datapad.

2) have some random droid/pet/faction pet that u do not wish to call in your datapad.

3) Go out into the middle of no where outside of any cities and prepare to call your pet.

4) now choose the random pet and choose the call button on it.

5) Now SPAM the call button the the pet u wish to call/temp dupe. Once the timer hits 0 on the first call instead of calling your first pet the first pet will not be called, instead the second pet will be called 15 seconds later. U will be unable to issue any orders or commands to pet as it counts as an NPC. Also the pets cannot die and will follow you whenever u come near them. So if you are an imperial you can call like 100 ATSTs (that would take awhile...) and they would be able to participate in PVE and be unkillable. So if some rebel shot one up about 5 minutes later it would get up from its incap.

6) you have to experiment with this as it is easier to preform with some pets than others.

*** Also using this trick I was able to pull out 20 rancors with my Master CH. I have a screenshot of the trick if you want to see it in action its pretty sweet. Message me if your having trouble and ill show u how to do it on the server if u want. *** Hope it works for you. Oh and the pets dont count as being under your control so if they die it doesnt matter u can still call yours. Its pretty funny to fill a cantina with stormtroopers that cannot die and can be healed without getting a TEF. PETS ARE NOT INVULNERABLE THEY ARE JUST UNABLE TO BE KILLED!!!! THEY CAN STILL BE INCAPPED AND CAN BE HEALED WHILE INCAPPED!!

A few tips:
Instead of spamming the clicks I advise using the number 3 on your keyboard to choose call it tends to work better.
SWG67 added "Yes, it still works and no you can pull out hella more than 10 per minute to do faction pets you need 2 of them so you hold down the right button btw like... hold down 1 for faction pets though you need two and 3 for regular pets. I found out that they switched it with speeders and stuff with the double click spawn thing."

Pics

So uhh yah someone see if it still works... and if it doesn't sorry for wasting your time...

Regiment25 is offline  
Old   #2

Received Thanks: 8
i tested it with a droid and a pet but doesn't worked for me.
Some other results?

termi is offline  
Old   #3

Yah anyone? would be nice to find out if this thingy still works... I would try it if I still had Star Wars Galaxies on my computer, but I uninstalled it.
Regiment25 is offline  
Old   #4

Uhh yah I tried to translate with google... not sure if this is right but here:

O.K. bin ich nicht wirklich sicher, wenn diese Gro√?tat noch als sein gewesen eine lange Zeit arbeitet, da ich das Spiel gespielt habe. Ich hatte es auf einem anderen website bekanntgegeben, aber ich stellte dar, da√? ich es auch hier addieren sollte, da ich es nicht sah.

k I kennen eine Gro√?tat, die aus irgendeinem Grund niemand scheint, mehr zu wissen..., Sein dankt ein altes, das wieder im letzten Flecken erm√∂glicht wurde, zum zweiten System des Anrufs 15 und ist ein wenig tricky, hinabzuziehen, w√§hrend es wann dauert, um zu erlernen, wie zu es fastet, aber, sobald u es erlernen, l√§√?t es u in PVP besitzen oder wenn u-Notwendigkeit wenig Unterst√ľtzung in den Dungeon. O.K. hier ist, wie es funktioniert:

1) haben das droid-/pet/factionhaustier, das Sie in Ihrem datapad benennen möchten.

2) haben irgendein gelegentliches droid-/pet/factionhaustier, das u nicht in Ihrem datapad benennen möchten.

3) in die Mitte ohne der au√?erhalb aller m√∂glicher St√§dte erl√∂schen und sich vorbereiten, Ihr Haustier zu benennen.

4) jetzt wählen das gelegentliche Haustier und wählen die Anruftaste auf ihm.

5) jetzt Spam die Anruftaste der Wunsch des Haustieres u zum call-/tempdupe. Sobald der Timer 0 beim ersten Anruf schl√§gt, anstatt, Ihr erstes Haustier zu benennen, wird das erste Haustier nicht benannt, stattdessen wird das zweite Haustier 15 Sekunden sp√§ter benannt. U ist nicht imstande, alle m√∂gliche Auftr√§ge oder Befehle herauszugeben pet, da es z√§hlt, wie NPC. Also, welches die Haustiere nicht sterben k√∂nnen und Ihnen folgen werden, wann immer u nahe ihnen kommen. So, wenn Sie Sie k√∂nnen wie 100 ATSTs (ein imperiales sind die benennen eine Weile... nehmen w√ľrden) und sie seien Sie, an PVE teilzunehmen und seien Sie unkillable. So, wenn einiges Schu√? einer herauf ungef√§hr 5 Minuten sp√§ter sich auflehnen, w√ľrde es von seinem incap aufstehen.

6) m√ľssen Sie mit diesem experimentieren, da vorzuformen ist einfacher, mit einigen Haustieren als andere. das

***, das auch diesen TrickWAR ich verwendet, in der Lage, 20 Groll mit meinem Meister CH auszuziehen. Ich habe ein screenshot des Tricks, wenn Sie ihn in der T√§tigkeit sehen m√∂chten sein h√ľbscher Bonbon. Anzeige ich, wenn Ihr Haben von M√ľhe und von krankem Erscheinen u, wie zu es auf dem Bediener tun Sie, wenn u w√ľnschen. ***

hoffnung, die es f√ľr Sie funktioniert. OH- und die Haustiere z√§hlen nicht, wie, seiend unter Ihrer Steuerung, so, wenn sie sie Dose der doesntangelegenheit u noch sterben, Ihr benennen Sie. Sein h√ľbsches lustiges zum F√ľllen eines cantina mit stormtroopers, die nicht sterben k√∂nnen und geheilt werden k√∂nnen, ohne TEF. PETS ARE NICHT INVULNERABLE zu erhalten, SIND SIE GERADE NICHT IMSTANDE GET√?TET ZU WERDEN!!!! SIE K√?NNEN INCAPPED NOCH SEIN UND K√?NNEN GEHEILT WERDEN W√?HREND INCAPPED!!

Einige Spitzen: Anstelle von Spamming das Klicken, das ich mit der Nr. 3 auf Ihrer Tastatur, Anruf zu wählen rate, es neigt, besser zu bearbeiten. Ja addiertes

SWG67 ", funktioniert es noch und kein k√∂nnen Sie hella mehr als 10 ausziehen pro Minute, um Parteihaustiere zu tun, die Sie 2 von ihnen ben√∂tigen, also halten Sie das rechte Tasten-BTW nieder, wie... 1 f√ľr Parteihaustiere zwar Sie Notwendigkeit zwei und 3 an den regelm√§√?igen Haustieren niederhalten Sie. Ich fand heraus, da√? sie schielten sie mit Speeders und Material mit der doppelten Klickenfischeiersache.",

also uhhyah jemand sehen, wenn es noch... funktioniert und wenn es nicht traurig f√ľr das Vergeuden Ihrer Zeit...

There you go... someone else wanna give it a shot?

Regiment25 is offline  
Old   #5

Received Thanks: 8
wŁrde es dir was ausmachend ie Sonderzeichen in lesbare umzušndern?

termi is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »