Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 15:40

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Dungeon Defender Problem

Discussion on Dungeon Defender Problem within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply

Old   #1

Shinwa87's Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 52
Dungeon Defender Problem

Hi Leute,

ich hab ein Problem bei "Dungeon Defenders" .

Ich will das zoggen aber beim Starten versucht er mit so "Microsoft Visual Studio Redistributable Files" für mein Windows XP zu installieren und schafft es nie. Ich habe schon alle Dateien die ich vorher von Visual Studio hatte deinstalliert, Neustart versucht... aber er meckert immer wieder bei diesen blöden Files >.>

Hab WinXP 32-bit ...

weiss da jemand ne Lösung ? Anti-Vir hatte ich auch aus geschaltet aber iwie hilft nix >.>
Shinwa87 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Dungeon Problem
10/27/2011 - Flyff Private Server - 7 Replies
Haiho, ich wollte mal fragen an was mein Dungeon Problem liegen könnte, und zwar habe ich eingestellt das man mit 150 Hero / Master oder Normal in die Animus Dungeon kann ... nur leider funzt das nicht ihr müsst dazu wissen das ich die 3rd habe! Wenn ich mich nämlich 150 Ringmaster mache kann ich rein hier mal meine PartyDungeon.lua ------------------------------------------------- ------------------- -- ÃʱâÈ* -------------------------------------------------- --------
problem mit dungeon/run map
08/30/2011 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Heyho com. Ich frag mich derzeit obs mit den dungeons auch was mit de rmap zutun hat, weil,das ist ja der normale dungeon befehl zum starten d.new_jump_all(100,1111,1111) d.new_jump(100,1111,1111)
V17 Dungeon Problem
04/22/2011 - Flyff Private Server - 0 Replies
Mein Freund hat auf seinem Server ein Problem, sobald er in einer der V17 Maps 4-5 Monster killt und ein Level Up bekommt bekommt er ein DC. World Ordner vom Client und Files sind gleich , wir haben alles Versucht und fragen jetzt euch um Hilfe
[HELP] Dungeon Problem
11/12/2010 - Grand Chase - 5 Replies
Please help me... when im in dungeon and doing a quest, when i started killing monsters, no coins and boxes coming out from them.. even when i finished the dungeon, in 4 treasure choices, i can't click any of them until the time rans out and automatically chooses the #1 box.. i tried the possible solutions, reformatting my pc, download and reinstall the game, copy~paste method.. but it doesnt work.. here is my screenshot.. ...
Dungeon Map Problem
05/18/2008 - Perfect World - 0 Replies
Hey, I want reset Dungeon Map Without Party, Can you help me???:)

All times are GMT +2. The time now is 15:40.