Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 07:16

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Neocron wird billiger !!

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 5
Neocron wird billiger !!

Aufgrund struktureller Veränderungen bei unserem Serverprovider in Hamburg, sind wir gezwungen die Neocron 2 Serverhardware in ein anderes Rechenzentrum umzuziehen. Dieser Umzug bedeutet, das die derzeitige Neocron 2 Hardware im Rechenzentrum abgebaut, im neuen Rechenzentrum aufgebaut und wieder in Betrieb genommen werden muss. Aufgrund der örtlichen Distanz zwischen den Rechenzentren und der zu erwartenden zusätzlichen Arbeiten an den Servern, gehen wir davon aus, dass der Umzug etwa eine Woche in Anspruch nehmen wird. Dies bedeutet, dass die Neocron 2 Server vom 30.06.08 bis voraussichtlich 07.07.08 nicht erreichbar sind. Unser Tech Department wird sich in jedem Fall bemühen, die Neocron 2 Server so schnell wie möglich wieder zur Verfügung zu stellen.

Wir sind uns bewusst, das dieser erneute Ausfall der Neocron 2 Server alles andere als glücklich ist, da bereits vor einigen Wochen die Neocron 2 Server aufgrund von technischen Problemen im Rechenzentrum mehrere Tage nicht erreichbar waren.

Nach dieser etwas weniger erfreulichen Nachricht, gibt es nun aber auch etwas Positives zu vermelden. Es wurde beschlossen die Neocron 2 Abonnementgebühren zum 01.07.2008 auf 5,00€ zu senken. Dafür werden die drei- und sechsmonatigen Abonnementpakete wegfallen und es wird nur noch das einmonatige Abonnement zur Verfügung stehen. Weitere Details zur Umstellung werden wir in der Woche des Serverumzugs bekanntgeben.

Quelle :

Memento is offline  
Old   #2

Received Thanks: 20
wohoooooooooooooooooooooo
Da wird aber 100% reaktiviert

Engel is offline  
Old   #3

Received Thanks: 12
In English

Due to structural changes at our service provider in Hamburg, we are forced to move the Neocron 2 server hardware to a different location. This means that the current hardware will be dismantled in the current data center and then rebuilt and taken back into operation in the new data center. Because of the physical distance between both data centers and the expected additional work on the server hardware, we assume about one week for the migration. This means that the Neocron 2 servers will not be available from June, 30th until estimated July, 7th, 2008. Our tech department will of course endeavour to return the Neocron 2 servers back online as quick as possible.

We are aware that this downtime is anything but fortunate, as the Neocron 2 servers have recently been offline for several days due to technical problems.

After this not so pleasant news, we also have something positive to announce. It has been decided to lower the monthly Neocron 2 subscription fee to the amount of 5.00 € on July 1st, 2008. The three and six month subscription packages will no longer be offered and only the monthly subscription package will remain available. Further details concerning this price reduction will be available during the week of the server migration.

Half price NC
The servers are also increasing in population
Slice N Dice is offline  
Old   #4

Received Thanks: 20
lets seee
its almost like 10% population on a server after an announcement oder evolution..... well but i will reactivate an account

Engel is offline  
Old   #5

Received Thanks: 1
read it already on f.n.com
will also reactivate...
I am curious how many also reactivate
exsul is offline  
Old   #6

elite*gold: 20
Received Thanks: 1,993
very nice , i also will reactivate

i just hope i can remember what my account names are ^^
djpromo is offline  
Old   #7

Received Thanks: 12
Email or with the right email address and they should be able to get your account details for you.
Slice N Dice is offline  
Old   #8

elite*gold: 20
Received Thanks: 1,993
Quote:
Originally Posted by Slice N Dice View Post
Email or with the right email address and they should be able to get your account details for you.
Thx but i had so many different email adresses years ago , i hope i will choose the right one ^^
djpromo is offline  
Old   #9

Received Thanks: 4
juhu ich reaktiviere meine 3 accs :P

ausserdem haben 4 freunde von mir auch zu gesagt die haben so zwischen 2 - 5 accs

Atuqula is offline  
Closed Thread

« Previous Thread | Next Thread »