Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 21:51

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

New Visual MU Server

Discussion on New Visual MU Server within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 1,095
New Visual MU Server

New Visual MU Online server opened !
main page-

Box of kundun in npcs!quest items in npcs!wings in npcs!ancient +excelent drops!200resets max!

exp - x9999
drop 80% items 20%zen

high rate server!open 24/7!

join now and get 1000 webshop points to purchase extreme items!

the first 20 new players that will join server will get 1000 webshop points free!!
fear-x is offline  
Thanks
1 User
Old 07/08/2011, 10:51   #2

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
thanks for your sharing. lol
MJsusan is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Visual C++ (C++), Visual Basic, oder AutoIT?
06/24/2010 - .NET Languages - 11 Replies
Hallo Zusammen Ich würde gerne mit dem Programmieren anfangen. Meine Vorstellungen: Es müsste möglich sein, eigene Programme zu schreiben wie z. B. MSN, Emule oder ähnliches. Natürlich nie in dieser Grösse nur als Beispiel. Als weiteres sollte mit der gleichen Programmiersprache auch die Möglichkeit bestehen einen WoW Bot zu schreiben. Habe gehört die meisten Bots sind in Auto IT geschrieben. Gibt es unterschiede wegen des Warden schutzes oder kommt es nicht darauf an?
Fehler mit Visual PC/Hamachi Server Problem
11/28/2009 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo alle zusammen, ich habe folgendes problem: ich hab mir einen eigenen server erstellt der über hamachi läuft ich hatte den server schonmal on und mein bruder war drauf, dann war ich zufrieden weil ich es geschafft hatte,hab mein pc ausgemacht und etwas anderes gemacht als ich jetzt versucht habe den server mit visual pc wieder zu starten rechnet er eine weile bis dann nach kurzer zeit ein fehler kommt dort steht: /dev/ad0s1f: UNEXPECTED SOFT UPDATE INCONSISTENCY; RUN fsck MANUALLY....
Private Server in Visual Basic 6.0, possible?
05/22/2008 - Conquer Online 2 - 3 Replies
Hello fellow elitepvpers! I was wondering if anyone knows the following: Did anyone succeed in making a working private server, written in Visual Basic 6.0? If you can't answer that question, then try this: Do you think it's possible to make a Conquer Online private server, written in Visual Basic 6.0?

All times are GMT +1. The time now is 21:51.