Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Artists Den > General Art
You last visited: Today at 08:10

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Request für Userbilder / Logo

Discussion on Request für Userbilder / Logo within the General Art forum part of the Artists Den category.

Reply
 
Old   #1
 
Badape's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,080
Received Thanks: 18
Request für Userbilder / Logo

Da hier sowieso mit keiner Antwort zu rechnen ist,
plz delete .

MFG
Badape is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Request] A nice logo to my conquer Private server
12/26/2008 - CO2 Private Server - 1 Replies
If anyone could i would like to get a nice logo. The name of the server is "The Dammed Online" or TDO for short. If anyone make me a logo i would be very thankful. Regards Joel
Request - Logo für eine Basketball Mannschaft
02/26/2008 - General Art - 2 Replies
hi @ all ich würde ganz gerne eure kreativität in anspruch nehmen und würde mich freuen wenn jmd von euch interesse hätte ein logo für eine basketball mannschaft zu design. ich habe zu dem logo zur zeit noch keinerlei vorstellungen, es sollte nur den sport ausdrücken und alters gerecht sein (ich spiele in einer herren mannschaft allerdings sind wir alle zwischen 18 und 24) solltet ihr interesse haben und möchtet ihr vieleicht etwas über den verein wissen ob davon was ins logo...
[B][Request][/B]logo
04/26/2006 - General Art - 10 Replies
hi, es geht um folgendes, wir ham ne Horror-Punk band und suchen n neues logo, eienr ausser band hat sich darin versucht, doch ehrlich gesgat siehts scheiße aus ^^ und zwar sollte es einfach nur schwarz-weiß sein, schwarzer hintergrund mit nem skull und dem bandnamen, der lautet "FLATLINE BUT LIVING"....zu dem skull hab ich vorstellungen, und zwar sollte er am besten so im stil des misfit's skulls oder des skulls der band balzac sein hier der skull von balzac:...



All times are GMT +1. The time now is 08:10.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.