Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Flyff > Flyff Private Server
You last visited: Today at 12:17

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Looking for help via Teamviewer/TS

Discussion on Looking for help via Teamviewer/TS within the Flyff Private Server forum part of the Flyff category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2016
Posts: 108
Received Thanks: 21
Looking for help via Teamviewer/TS

Hey me and my mate can speak english and german and we wanna setup a flyff pserver, since its our first one we need help to implement features like petfilter,3rd jobs and so on, we simply do all what the posts say but it doesnt work.

Would really appreciate it if someone could show us how to implement one of the systems so we see how to do it, via teamviewer or teamspeak.

If interested just pm me on epvp or write me your skype name here and i add you
Amorphenium is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Teamviewer? !
03/27/2016 - Last Chaos - 5 Replies
Hallo,ich hoffe das mir einer helfen kann. Das Programm Teamviewer funktioniert soweit gut, ausser wenn ich etwas im Last Chaos Fenster steuern möchte. Woran kann das liegen und was kann ich tun um Einstellungen im LC Fenster von einem anderem PC durchzuführen?
Teamviewer
08/17/2012 - Off Topic - 14 Replies
Wollte gerade nen Trade durchziehen via Teamviewer wollte er seine Daten eingeben damit ich sie prüfen kann. Als ich ihm dann die Daten gegeben habe , war er direkt offline bei Skype und es hat sich eig NIX getan auf meinem Bildschirm und ich habe meinen Rechner dann neugestartet. Es hat sich nichts verändert und er hat die Maus nicht einmal bewegt ich bin nichtmal sicher ob er sich überhaupt via Teamviewer verbunden hat oder einfach nur Internet Probs hat. Was meint ihr ?-
Teamviewer
11/10/2011 - Metin2 Private Server - 2 Replies
hallo epvp, ich habe ein problem undzwar hatte ich ein problem mit meinem root server... da meinte einer in skype zu mir er würde das machen für mich.... dann gab ich. ihn meine TV daten und er loggte sich ein er meinte er würde mir daten senden die dafür sorgen das der root wieder startet.... das tat er es waren xml datein.... soviel konnte ich noch lesen er ladete sie auf den root drauf dann forderte er mich auf alle meine maps zu zeigen ich hatte aber kb au den mist und mimiirte den...
[HELP] Via TeamViewer
10/26/2011 - SRO Private Server - 2 Replies
can be closed
Can somebody help me with teamviewer 6
08/02/2011 - DarkOrbit - 1 Replies
Hello! I buy kbot licence, but i cant get it work, so can somebody help me with teamviewer? I am so noob bot user :(



All times are GMT +2. The time now is 12:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.