Zum Launcher:
# Loggt über eine Php ein erstellt dann den token und speichert ihn in der Db
# Patcher mit client , server version , patcht .rar und entpackt
# In Visual Basic Gecodet
# Design kann man immer anpassen
Ich weiß nicht ob du das schon mal gesehen hast aber ist dir schon mal aufgefallen das eine suchleiste oben rechts hat ?
Suche nach dem dies du suchst.. und du wirst fündig.. damals habe ich 6 komplette patcher für server gefunden mit ein wenig geschick kann man diese für fiesta umschreiben...
Launcher .psd Files ! 08/01/2014 - SRO Private Server - 61 Replies Do you dream about getting .psd files for a Good edit launchers?
example
http://www11.0zz0.com/2012/02/29/17/716908289.png
http://www2.0zz0.com/2012/02/29/18/583054045.png
Vote :)
Download link
Launcher für OS Files 11/21/2012 - Fiesta Online - 7 Replies Servus .. da Scripten absolut nicht mein Gebiet ist und die OS Files nen paar andere Ansprüche haben wie die 2010er Files, wollte ich Fragen ob irgendwer nen einfachen Launcher dafür hat, wegen dieser Token Geschichte.
Releasen oder via pn (ohne weitergabe an andere) würde mich freuen. :rolleyes:
Und nein ich frag nicht, weil ich zu faul bin! Wie gesagt Scripten liegt mir nicht und das darf auch so bleiben! :)
[Found] Netgame launcher files 08/09/2012 - General Gaming Discussion - 2 Replies Go so i randomly found this folder with the netgame launcher files to start games from netgame as hero online. So i will post them here to you all can download and play with the files! :P
Files: 3 (1 dll / 1 inf / 1 exe)
Version of files: 1.0.0.5
Creators: Mgame
For: USA Games
Have fun i will post if i decrypt or get any new info!
Request: Korean Launcher, Help Files + German Launcher 03/26/2011 - Rappelz - 16 Replies General overview on how to obtain them (download abc, go to xyz, etc.) or the actual files would be fantastic.
Thanks for viewing. :p
Reasons:
US launcher is fuckin' ugly. US help files are awful. Korean Rappelz (normal and KTS) have the best help files on any server, and I'd love to translate them and release them.
ORIGANEL GUNZ MRS FILES + LAUNCHER 02/28/2008 - GunZ - 0 Replies HI im making this thread coz i think gunz system.mrs EDITTING HAS BEEN PATCHED AND NOT LETTING YOU ON SERVER AND THIS IS FOR ALL THE PPL WHO DIDNT BACK THE ORIGANEL FILES ONCE REPLACED WITH HACKED ONES HOPE IT HELPS {REMEMBER TO ALWAYS BACK FILES UP} YOU NEVER KNOW
AND HOPE IT STOPS PPL ASKING FOR THEM HOPE SOMETHING ELSE COME OUT SOON AND KEEP PLAYING FAIR LOL:):rolleyes:
FAIR NO:eek:
RapidShare: 1-Click Webhosting