Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 06:06

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Biete Signatur Werbefläche

Discussion on Biete Signatur Werbefläche within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old 11/24/2010, 15:16   #31


 
exeduz's Avatar
 
elite*gold: 120
Join Date: Sep 2007
Posts: 10,497
Received Thanks: 4,420
#push it up
exeduz is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[B]Signatur als Werbefläche [S]E*Gold
12/28/2010 - elite*gold Trading - 78 Replies
Hey Com, ich biete hiermit meine Signatur als Werbefläche an. Schreibt mir die E*Gold Menge und die Werbelänge ( Wie viele Tage / Wochen )in den Thread oder per PN. :) Die Werbung wird dann direkt mit eurem Link ect. in meine Signatur kopiert. Jetzige Kunden: -.b0bby (ABGELAUFEN) -RedSn0w (ABGELAUFEN)
<Biete> Meine Signatur als Werbefläche!
04/19/2010 - elite*gold Trading - 0 Replies
--closed--
Biete meine Signatur als Werbefläche an.
04/18/2010 - elite*gold Trading - 0 Replies
Werbung für 7 Tage = 10 EG + 3 EG ohne Spoiler + 2 EG Werbung für 30 Tage = 26 EG + 7 EG ohne Spoiler + 6 EG Werbung für 60 Tage = 47 EG + 11 EG ohne Spoiler + 10 EG Webung für ein Jahr = 60 EG + 15 EG ohne Spoiler + 14 EG Werbung Permanent = 80 EG + 35 EG ohne Spoiler + 19 EG z.B. für Dshini etc. PN mich wenn du mit meiner Signatur werben willst ------------------------------------------------- ---------------------------------------------



All times are GMT +2. The time now is 06:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.