Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Dota
You last visited: Today at 09:24

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Searching for Teammember

Discussion on Searching for Teammember within the Dota forum part of the Other Online Games category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
Searching for Teammember

Hello there,

I´m searching for 2 Teammember for my Dota 2 Team.

I´m from Austria so please excuse the bad english writing.

We wanna participate in Tournaments so please no Fun - Gamers.

Also please look at the Time difference. No Americans and no Russians.
The Timelaps are too big.

Also please look at the Language. Aviable are English and German. Realy slow Japanese and Croatia goes also.

So if you have interest add me in Steam under "Crowedclown" (without ")
or send me a message here.

Thanks for your Time.
Crowedclown is offline  
Old 12/09/2013, 18:31   #2

elite*gold: 0
Received Thanks: 463
Hey,
please post recruiting stuff only .
Noobianer is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread

Tags
dota 2, member, team

Similar Threads Similar Threads
Neuer Server sucht Teammember
09/21/2012 - Flyff Private Server - 1 Replies
Hallo ElitePvPers, der bald rauskommende Server SwiftnessFly sucht noch Leute die helfen wollen und/oder dem Team beitreten wollen. Ich öffne diesen Thread hier da der von Bloodyrain geöffnete Thread nicht mehr da ist (Bloodyrain ist banned). Zurzeit suchen wir: Mapper und Web-Developer. Meldet euch bei uns im Teamspeak oder bei Skype. Ts ip.: SwiftnessFly.nitrado.net:25900 Skype: Marlon.12345
Ich suche einen Teammember
08/09/2012 - Minecraft - 1 Replies
hallo ich habe einen Server aber ich suche einen teammember der sowas wie Protecten drauf hat & gut bauen kann der soll sich mal melden!
Germt2 sucht Teammember [Root]
03/28/2010 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo ich suche noch team mitglieder für meinen server. er läuft momentan über dyndns da ich am server arbeite. der root wird kommen wenn wir fertig sind ich suche nur erfahrene die auch was können meldet euch unter 402015429 edit: hatte den sammelthread net gesehen kann mod also closen bewerbung gilt noch
[Suche]Teammember
02/12/2010 - Metin2 Private Server - 23 Replies
Hallo Liebe Comm. Daa ich mich kürtzlich entschlossen habe ... ein neues Projekt zu starten binn ich zum Entschluss gekommen : Versuchen wir´s einmal ! Der Name des Servers: Wird im Team noch besprochen /Server bzw. RooT wird im Laufe der nächsten 3 Tage bestellt.
[Suchen Teammember & Spieler] Fly For Postal
10/04/2009 - Flyff PServer Advertising - 0 Replies
Wir suchen noch Teammember für die Positionen: -Moderator -HP-Designer -Coder -Supporter Wenn möglich auch noch Headset Für Teamspeak Server ( den wir in 3-4 Wochen bekommen) Wir Hoffen auf Bewerbungen Fly For Postal

All times are GMT +1. The time now is 09:26.