Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 09:52

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[Release] Item stat tool

Reply

Old 11/29/2015, 03:50   #16

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
amigos osea q este programa solo sirve para ver las estadisticas del arma mas no para editarla

parapumaloko is offline  
Reply

« [TUT]Cheat Engine Trainer | [RELEASE] Dekaron Suspender »

Similar Threads
[Release] How to change stat points per level and working stat resets
04/08/2017 - Shaiya PServer Guides & Releases - 20 Replies
A tutorial on how to change Ultimate Mode stat points and make stat resets give the changed stats back Things you will need. ollydbg 2.0 - http://www.ollydbg.de/odbg200.zip ps_game.exe not to be confused with game.exe can be found in server folder SHAIYA_SERVER\SERVER\PSM_Client\Bin Make a back up of your ps_game.exe before you edit it just incase you make a mistake.
[RELEASE] Item Create Tool [Software]
04/11/2013 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 20 Replies
Hallo @ all Da ich neulich einen Suchthread zu einem solchen Tool gesehen habe, und ich schon ein paar Mal von Freunden auf so etwas angesprochen wurde, dachte ich mir, "machste mal!" Und hier ist das Ergebnis: (Diese Screens wurden mit einer Win2000 GUI auf Win7 gemacht) 1. Login, hier müsst ihr euch mit eurer Server IP/Domain, dem MySQL User und einem Passwort einloggen! (Da mir eine SSH mit Auth File connection zu doof war, in dieser Version ohne! Vll code ich das später noch nach!)...
[Release]Metin2 Item Tool
05/05/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 8 Replies
Hey, blabla noch ein Item Tool, blabla Das Tool lädt die item_proto_dumb.xml aus dem Ordner, und zeigt dann die Value & den Namen an. Mehr gibts eigentlich nicht zu sagen! PS: In V2 wollt ich noch einbauen, das die Werte usw noch angezeigt werden!

All times are GMT +1. The time now is 09:52.