Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > DayZ
You last visited: Today at 08:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



NEUE MAP FÜR DAYZ-ORIGINS Patch 1.7.7 RELEASED

Discussion on NEUE MAP FÜR DAYZ-ORIGINS Patch 1.7.7 RELEASED within the DayZ forum part of the Shooter category.

Reply
 
Old 10/23/2013, 15:48   #16
 
Mannke94's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,808
Received Thanks: 1,486
Quote:
Originally Posted by hans2116 View Post
weiß jemand wie man die die fliegende festung baut ?
Oder kann man die finden?
Kann man nur finden, auf der neuen Insel.
Mannke94 is offline  
Old 10/23/2013, 19:15   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2011
Posts: 130
Received Thanks: 17
Quote:
Originally Posted by Bluebee1
gegenwärtig suchen viele spieler schon fast verzweifelt den bürgermeister auf sector b oder die höhlen auf den neuen inseln..
Was für Hoehlen ? Was gibts denn da Besonderes und wo findet man die ?



Posted from elitepvpers.com App for Android
WannaBeGM is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
DayZ Origins 1.7.6 Patch Notes! [GERMAN]
08/18/2013 - DayZ - 9 Replies
DayZ Origins Patch 1.7.6 –> Gameplay Änderungen Back to basics! Wie es in einer richtigen Zombieapokalypse sein sollte, werden die Zombies nun eine ernsthafte Bedrohung darstellen. Das Erzeugen von Lärm und unbedachtes Rennen über die Straße, wird mehr Zombies auf Euch aufmerksam machen. Überlege Dir gut ob Du in ein Feuergefecht mit anderen Spielern einsteigst, denn Zombies werden jetzt noch mehr von lauten Schüssen angezogen und das auch über größere Reichweiten. Es ist Ihnen auch...
DayZ Origins nicht installierbar und beta patch
08/14/2013 - DayZ - 8 Replies
Hallo, ich habe seit 2 Tagen einen neuen PC und habe natürlich gleich mal ArmA 2 und OA installiert. Als ich dann den beta Patch gestartet habe kam folgender Fehler: http://s1.directupload.net/images/130813/8d3zw2jz. jpg (Trozdem kann man irgendwie DayZ spielen.) Nunja, da ich ein Fan von Origins bin, wollte ich dies auch gleich installieren und dann kommt natürlich dies hier: http://s7.directupload.net/images/130813/3m6nbpx5. jpg Somit kann ich kein Origins mehr spielen. - ArmA 2 und OA...
DayZ Origins - Eine neue Mod
02/20/2013 - DayZ - 11 Replies
Welcome to DayZ Origins http://www.dayzorigins.com/images/news-rubrics/2. jpg Welcome to Origins, the new ARMA II mod inspired and based on modified version of DayZ. Fight to survive in the harsh apocalyptic Taviana 3.0 map, fully redesigned, making room for a wide range of new features and twisted survival elements. The world has gone to hell and you're right in the middle. There is more to life than just surviving, and now you have a purpose. What is this infection that has spread across...



All times are GMT +2. The time now is 08:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.