Du wirst nichts bekommen, weil die, wenn du gewinnst deine Kontodaten bzw. Auch eine Kopie deines Persos wollen.
Spätestens da finden die heraus das du nicht in Venezuela wohnst, werden 100% dein PaymentCountry zurücksetzten und werden dir, wie ich bigpoint kenne, wegen verstoß der AGB's nichts auzahlen ggf. dich sperren.
Du wirst nichts bekommen, weil die, wenn du gewinnst deine Kontodaten bzw. Auch eine Kopie deines Persos wollen.
Spätestens da finden die heraus das du nicht in Venezuela wohnst, werden 100% dein PaymentCountry zurücksetzten und werden dir, wie ich bigpoint kenne, wegen verstoß der AGB's nichts auzahlen ggf. dich sperren.
Genau.
Quote:
Originally Posted by german-house
i Play vith a Venezuela Account im from German, but when i now Win the JPA get i now the money and how much ?
~2500€. But you will dont get it, because you have a venezuela acc and you live in Germany.
falsch , wenn man keine ahnung einfach mal ... halten
du bekommst ausgezahlt ! nur muss beim banking fenster wieder deutsche payment haben d.h ich würde einen erstelen für ca 1000€ und dann ohne proxy mit deiner ip banken dann wechselt es sich wieder autom. zurück
ein kumpel von mir ( white another ) hat auch mit einen vnz acc gewonnen
du bekommst ausgezahlt ! nur muss beim banking fenster wieder deutsche payment haben d.h ich würde einen erstelen für ca 1000€ und dann ohne proxy mit deiner ip banken dann wechselt es sich wieder autom. zurück
Wer gibt die eine Garantie,dass du mindestesn überhaupt zum Finale kommst ?
danke für die schnelle und ausführliche information
Venezuela bug 12/29/2014 - DarkOrbit - 16 Replies Hello to everyone. I would like to ask if having a venezuela acc and buying uri is illegal or not. I mean has anyone got banned by buying uri in a venezuela acc, and how many chances i have to get banned?
Venezuela 12/28/2014 - Seafight - 10 Replies Can someone create to me a vanezuelan account????
Venezuela ? ;) ;) ;) 12/17/2014 - DarkOrbit - 2 Replies Hi ive got some questions guys so please help me :)
Yesterday ive registered venezuelan account and i was connecting to it only on venezuelan ip but now i came on it and theres changed flag to my :( I dont think ive logged without changing ip. So whats wrong? And if i buy uridium on venezuealan IP and then it will change to my real flag do they ban me? And is it safe to pay with Paysafecard or Paypal or what?
Venezuela Acc 12/04/2014 - DarkOrbit - 4 Replies Hi. How I make 3 Venezuela accounts ? Please help :) ;)
Venezuela 11/20/2014 - DarkOrbit - 43 Replies hi friends in Venezuela we have a crisis with the dollar so the price is very high and is almost impossible to buy the dollar in nearly 11 times more expensive than it should be for this bigpoint had to make an adjustment in prices since the uridium Venezuelan sold accounts cost a million uri 3000 the minimum wage bs 4200 VEF now are still very expensive bigpoint adjustment made to the "black" is a dollar that unfortunately this uri million in 2000 VEF half a 4200 VFE minimum wage are bs but...