|
You last visited: Today at 17:47
Advertisement
A petiton for Openstealth changes, vote
Discussion on A petiton for Openstealth changes, vote within the DarkOrbit forum part of the Browsergames category.
|
View Poll Results: Would you like a clean battle ???
|
|
Yes, deactivate AUTO-LOCK SHIP
|

|
176 |
57.52% |
|
No, I am a noob and I want auto-lock ship
|

|
80 |
26.14% |
|
Doesnt matter... I dont care .. do whatever you want
|

|
50 |
16.34% |
06/30/2012, 08:52
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 65
|
LOL old_friend u are mad on OS because u dont make money on kerkava.So in my opinion F*ck off.i dont use autolock on ships i use OS only for palladium and autolock on npc
|
|
|
06/30/2012, 11:24
|
|
Received Thanks: 97
|
Quote:
Originally Posted by Nashmen
Da ich nach wie vor davon ausgehe, dass das Protokolieren meiner privaten Proxyaktivitäten illegal ist, zumal das Nutzen von Proxys nicht gegen die AGBs von Bigpoint/Darkorbit verstösst, halte ich diese ganze Diskussion für Augenwäscherei.
Ich glaube viel mehr, dass es der sogenannten "Elite" einfach gegen den Strich geht, dass jeder einen Autologger wie OS benutzen kann, und dieses "Privileg" nicht mehr nur ihnen zur Verfügung steht.
Ich vertrete die Ansicht, das der OS im Gegenteil das Spiel wieder etwas ausgeglichener gestaltet hat und auch "kleinen" Accs im Inva und auf PvP Möglichkeiten bietet Punkte und Creds zu ballern bzw. sich zu wehren.
Was würde denn passieren, wenn OS die Auto-Lock Funktion abstellt? Irgendein Anderer würde ein Prog auf den Markt werfen, das diese Funktion wieder beinhaltet. Und sollte dann dieses Prog Geld kosten, wäre die "Elite" die Ersten, die dann davon Gebrauch machen. (natürlich nur um Pala zu sammeln... <--- eine der besten Begründungen, warum der OS benutzt wird...^^)
Ich bin mir ganz sicher, das es eine solche Diskussion um Kerkava, PHT und Co. nie gegeben hat, ganz im Gegenteil, damals wurde darum gebeten, die Funktionen zu optimieren.
Gruß
Nash
|
So leid es mir tut, aber e gibt auch eine andere Elite die keinen Autolock hat und denen es unheimlich auf die Nerven geht dass jeder scheißnoob klicker hat.
|
|
|
06/30/2012, 11:26
|
|
Received Thanks: 16
|
Hey i use auto look in my gg D:
|
|
|
06/30/2012, 12:36
|
|
elite*gold: 260
Received Thanks: 20
|
Quote:
|
So leid es mir tut, aber e gibt auch eine andere Elite die keinen Autolock hat und denen es unheimlich auf die Nerven geht dass jeder scheißnoob klicker hat.
|
Wie doch jede Antwort auf diesem Niveau immer wieder meine Meinung unterstützt.
Mit diesem Jargon/Slang zählst Du Dich hofftlich nicht zu dieser "anderen Elite".
Im Übrigen benutzt so ziemlich jeder mit einem Top-Ranking diese Möglichkeiten... (ich meine damit, das mir bisher nur sehr, sehr wenige Spieler begegnet sind, die auf solche Hilfsmittel verzichten, und ganz oben im Ranking mithalten können. [Um ganz genau zu sein: ein Spieler] Soviel zum Thema "andere" Elite)
Ansonsten hat mir bisher noch keiner ein durchschlagendes Argument gegen eine Auto-Lock Funktion im OS vorgebracht. Darum halte ich an meiner Meinung fest, das Wenige ihren Vorteil gegenüber Vielen verloren haben, und diesem jetzt hinterher trauern.
Grüße
Nash
|
|
|
06/30/2012, 17:53
|
|
Received Thanks: 97
|
Quote:
Originally Posted by Nashmen
Wie doch jede Antwort auf diesem Niveau immer wieder meine Meinung unterstützt.
Mit diesem Jargon/Slang zählst Du Dich hofftlich nicht zu dieser "anderen Elite".
Im Übrigen benutzt so ziemlich jeder mit einem Top-Ranking diese Möglichkeiten... (ich meine damit, das mir bisher nur sehr, sehr wenige Spieler begegnet sind, die auf solche Hilfsmittel verzichten, und ganz oben im Ranking mithalten können. [Um ganz genau zu sein: ein Spieler] Soviel zum Thema "andere" Elite)
Ansonsten hat mir bisher noch keiner ein durchschlagendes Argument gegen eine Auto-Lock Funktion im OS vorgebracht. Darum halte ich an meiner Meinung fest, das Wenige ihren Vorteil gegenüber Vielen verloren haben, und diesem jetzt hinterher trauern.
Grüße
Nash
|
Und wie ich mich dazu zähle, weil ich seit 5 Jahren ohne Klicker spiele, und trotzdem 95% der Klicker ins Jenseits baller. MFG von De1, du Lappen
|
|
|
07/01/2012, 01:17
|
|
Received Thanks: 5
|
I can kill anybody, even top-gamer that uses auto-lock and mixer. Why YOU can't kill a noob? You will send your opinion to Profibot-team? Who are you? They fu..ed your opinion. Do not you decide how we play. I suggest you create a new poll:
1. old friend is a noob.
2. old friend is a fool.
3. old friend is a noob and a fool.
P.S. Do not write more bullshit.
|
|
|
07/01/2012, 02:01
|
|
Received Thanks: 180
|
Quote:
Originally Posted by old_friend
As we already talked some of us here
and some of my point here:
There are too many noobs who using auto-lock and ruin all the game fun, what is left from it..
So let`s say we agree with palladium, with invisible ships, and with auto-lock NPC not ships.
We vote, and if all good we send to profibot team our opinion.
The question:
Are you agree to deactivate the function AUTO-LOCK SHIP from openstealth?
P.S. No hard feelings for noobs, play a little bit fair in battles.
LE: or you can be agree to remain function, but then OPENSTEALTH to be BUYABLE !!, I am sure again we loose the noobs
|
Classic example of a cry baby joke. The only noobs that ruin do is clowns like you.
Talk about noobs use autolock I think bot users and sellers are all in the same sinking ship. then talk about an unfair voting pole. Don't care or noob. *lol*
|
|
|
07/01/2012, 02:57
|
|
Received Thanks: 208
|
ILL SIGN IT i had enough of open stealth it ****** the game up worst than botters did/ makes no sense flying cloak same sec u pass a ship while cloaked u already under attack i really hope DO finds a way to STOP this OP wen to far. Noobs in game Chat all talking about using OS (OPEN STEALTH) that proof its spreading out of control THIS GAME IS NO LONGER FUN.
|
|
|
07/01/2012, 03:42
|
|
Received Thanks: 199
|
Can this thread already be sent to the website? It's gotten over one hundred votes and I think that is enough.
/Closerequest
|
|
|
07/01/2012, 06:43
|
|
Received Thanks: 180
|
Quote:
Originally Posted by lockstockctrl
Good idea!! but he wont like that..
I have the skills to play with it or without it.. i have popped 93 people tonight without it.. but i love it.. OS is on my main acct and all my noob botting accts.. NO BAN.. i havent seen a single person with prove that OS is the reason people are getting bans.. just slandering a excellent free tool.
|
I'm right there with ya on that one. And, I agree wholeheartedly with the whole ban thing. Prove it, if you are going to accuse. I've been using OS exclusively for quite some time without any problems as far as bans and such.
|
|
|
07/01/2012, 12:15
|
|
Received Thanks: 2,165
|
For last posts, I didnt answered anymore, because is not worth to waste my time with some people who doesnt have a brain or is just a child to understand how is going here.
Maybe the 173+ people are all stupid (also 50+ people who dont care), and the rest are the smart ones.
The votes have been given, hope profibot will take in consideration.
#closerequest
|
|
|
07/01/2012, 16:10
|
|
elite*gold: 192
Received Thanks: 3,691
|
#closed on request
|