Hallo liebe epvper ich habe schon wieder ein problem -.-" Ich habe mir einen server platz gemietet und möchte mit pbdo bot botten (selbstverständlich xD).
Gestern abend habe ich ihn angemacht und heute morgen blieb er einfach stehn.
Nach dem ich wieder geguckt habe habe ich ihn neu geöffnet wollte mich mit meinem acc einloggen und nun kommt dieser fehler :
error while logging into dark orbit login failed: http login failed
Ausserdem läuft es an meinem eigenen pc
Kann mir einer helfen?
acc in der übersicht doppelt anklicken ->Sky &techlab->alle häkchen entfernen
dann pbdo schließen, neu öffnen, ne stunde warten
dann sollte es wieder gehen
PBDO-bot 05/12/2012 - DarkOrbit - 17 Replies Hei guys.. pbdo bot is out of the beta test.. so now you can download and use it :)
Here it is the forum.. you need the registration to download it: PBDO-Bot Portal
Happy botting!
Help with PBDO 01/16/2012 - DarkOrbit - 2 Replies When i 'm on the first menu and i configurate my account with the task and others i can't start the bot. I don't get any message , just nothing happen.
What i'm doing wrong?
Thanks!
thats the error :
0:21:56: an error occured.
pbdo 11/05/2011 - Browsergames Trading - 1 Replies i try goin to pbdo-bot forum and it asks for a username and pw, i type in the user i use to login with on the bot but it wont let me get on the forum, any1 from pbdo help me?
move to right section, i didnt notice.
PBDO Pet Help 11/01/2011 - DarkOrbit - 3 Replies Hello,
Can i ask something? I make task that pbdo should start pet.After that i start bot,and go on pet tab,and click on "looter" and than it will work{will collect boxes}? or i need to configure something more?
Thanks!